שתף קטע נבחר

פיליפה קוטיניו: "מסי הוא הטוב ביותר בהיסטוריה"

אחרי הצמד של הפרעוש ב-2:4 הנפלא של ברצלונה על טוטנהאם, הברזילאי (שכבש ובישל) החמיא לחברו לקבוצה: "הוא כל הזמן עושה דברים חדשים". טריפייר: "מסי היה לא ייאמן, הוא קוסם על המגרש". וגם: המאזן של הסופרסטאר נגד אנגליות

אם במקרה החמצתם אתמול (רביעי) את ה-2:4 המשוגע של ברצלונה על טוטנהאם באצטדיון וומבלי, החמצתם שואו יוצא דופן של אחד – לאו מסי קוראים לו.

 

לטבלאות ליגת האלופות

 

זו הייתה הצגה מעולם אחר של הפרעוש, ברוב דקות המשחק הוא בקושי רץ, כמעט עמד על הדשא (שנראה במצב נורא), אבל בכל פעם שהוא העלה הילוך, לספרס לא היה סיכוי. מסי סיים את המשחק הזה עם צמד, שתי קורות ואחראי לשני המהלכים שהובילו לשערים של פיליפה קוטיניו ואיבן ראקיטיץ' (אוי, איזה שער מדהים).

 

לאו מסי חוגג (צילום: רויטרס)
אוהב לפגוש קבוצות אנגליות. לאו מסי(צילום: רויטרס)

 

אחרי שני מחזורים בליגת האלופות, לארגנטינאי יש כבר חמישה שערים, לעומת אפס שכבש בינתיים כריסטיאנו רונאלדו (מן הסתם בגלל שהורחק במחזור הראשון מול ולנסיה ולא שיחק נגד יאנג בויז). כמה הוא אוהב לפגוש קבוצות אנגליות בצ'מפיונס יעיד הנתון הבא – מסי כבש 21 שערים ובישל שישה נוספים נגד יריבות אנגליות במפעל היוקרתי ביבשת, יותר מאשר מול מועדונים מכל מדינה אחרת.

 

כמובן שכבר מזמן נגמרו המילים כדי לתאר את הגאונות של האיש והאגדה, אבל אין ספק שחבריו לקבוצה (וגם אלו שחטפו ממנו), בהחלט ניסו. "מסי הוא הטוב ביותר בהיסטוריה", אמר קוטיניו בסיום המשחק. "הוא תמיד יודע לעשות דברים חדשים על הדשא, אני שמח שהוא כבש פעמיים. כל המשחקים בליגת האלופות הם כאלו. אנחנו חייבים להיות מוכנים ב-100 אחוז, הגיע לנו לנצח".

 

קוטיניו ומסי חוגגים (צילום: AP)
"כל הזמן עושים דברים חדשים על הדשא". קוטיניו עם מסי(צילום: AP)

"אלו המשחקים שאתה רוצה להיות מעורב בהם, שאתה חולם לשחק בהם", אמר מגן טוטנהאם, קירן טריפייר. "מסי היה לא ייאמן. כשהוא בכושר כזה, הוא פשוט עושה קסמים על המגרש. ברצלונה הייתה הקבוצה העדיפה, אבל אנחנו לוקחים הרבה דברים טובים מהמשחק הזה. ננסה ללמוד מהטעויות שלנו ולהשתפר במשחק הבא".

 

מאמן המארחת, מאוריסיו פוצ'טינו, שהיה צריך להסתדר ללא שלושה שחקני הרכב חשובים במיוחד בדמות כריסטיאן אריקסן, דלה עלי ויאן ורטונגן, ביקר את הקבוצה שלו, שנתנה לבארסה לכבוש כבר אחרי שתי דקות בעקבות טעות בהגנה ושל הקפטן שלו, הוגו לוריס.

 

טריפייר מול מסי (צילום: getty images)
גם ככה אי אפשר לעצור אותו. טריפייר מול מסי(צילום: getty images)

 

"כשמשחקים ברמות האלו, אסור לספוג ממצבים כמו זה", אמר פוצ'טינו. "קשה מאוד לשחק עם ביטחון אחרי שער כמו שספגנו, בטח כל כך מוקדם. עשינו כל מה שאפשר בחצי השני כדי לחזור, אבל למסי היה המון חופש והיה קשה מאוד לעצור אותו. זה פשוט מדהים איך הוא רץ. מגיע לקבל כדור, עושה תנועה בלי כדור".

 

למרות הביקורת שהטיח בשחקניו, הוא גם טרח להחמיא להם: "השחקנים שלי הם גיבורים כי הם הצליחו לרדוף אחרי מסי, סוארס, קוטיניו. לוקאס מורה כמעט השווה (במצב של 3:2 בדקות הסיום). ואז הייתם אומרים שאנחנו גיבורים והמנג'ר הוא הטוב בעולם".

 

טוטנהאם נמצאת במצב רע מאוד עם אפס נקודות לאחר שני מחזורים לעומת שש נקודות שיש לברצלונה ולאינטר, אבל פוצ'טינו לא מוכן לוותר כל כך מהר: "יש עוד ארבעה מחזורים לשחק ואנחנו עדיין תלויים בעצמנו ויכולים להעפיל לשמינית הגמר. זה יהיה קשה כי אלו יהיו משחקים שחייבים לנצח בהם. אנחנו עדיין חושבים אותו הדבר – שהכל אפשרי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים