שתף קטע נבחר

חיפוש אחר מתלוננת נוספת נגד רונאלדו

בשנת 2005 התלוננה בחורה שהכדורגלן תקף אותה מינית בבית מלון בלונדון, עורכת הדין של קתרין מאיורגה: "ארצה לשוחח עימה". אלגרי: "זה רגע עדין, אבל הוא ישחק מחר". המניה של יובנטוס צונחת

 

כריסטיאנו רונאלדו הולך ומסתבך. לא רק שכוכב יובנטוס עלול לאבד הכנסות בגלל שמשקיעים שוקלים להסיר ממנו את החסות בעקבות האשמות לגבי אונס, כעת יתכן שבחורה נוספת תעיד נגדו. ב"סאן" הבריטי פורסם שבשנת 2005, בעת ששיחק במנצ'סטר יונייטד, תקף רונאלדו מינית בחורה בבית מלון בלונדון ונחקר על ידי המשטרה לפני שהתיק נסגר מאוחר יותר.

 


 

לסלי סטובל, עורכת הדין של קתרין מאיורגה, אשר הגישה את התלונה נגד רונאלדו באשמה שאנס אותה בלאס וגאס ב-2009, מתכוונת לשוחח עם הבחורה שהותקפה על פי הטענות באנגליה במטרה להוסיף את הדברים לכתב התביעה.

 

המתלוננת נגד כריסטיאנו רונאלדו, קתרין מאיורגה (צילום מסך מתוך
המתלוננת נגד כריסטיאנו רונאלדו, קתרין מאיורגה(צילום מסך מתוך "דר שפיגל")

 

"אני מודעת לכך שיש טענות נגד האיש על תקיפה מינית באנגליה", אמרה סטובל ל"סאן","אני רוצה מאוד לדבר איתה". כזכור, רונאלדו הכחיש את הטענות נגדו וטען כי מדובר בפייק ניוז. למרות

זאת, חברת נייקי, הקשורה עמו בחוזה מאז שנת 2003, הודיעה כי היא מודאגת מאוד מההאשמות.

 

בנוסף, מאז התפוצצות הפרשה צנחה המנייה של יובנטוס בבורסה ביותר מ-20 אחוז. בינתיים פורסם סרטון וידאו של רונאלדו רוקד בארה"ב עם המתלוננת.

 

מאמנו של רונאלדו ביובנטוס, מאסימיליאנו אלגרי, טען שהוא מתנהג כרגיל וישחק מחר (שבת) בליגה בחוץ נגד אודינזה: "אני מכיר אותו כבר שלושה חודשים, אבל במהלך הקריירה הוא הראה מקצוענות ורצינות גם במגרש וגם מחוצה לו. הוא מוכן לחזור לשחק מחר. זה מצב עדין, אבל יש לו כתפיים רחבות. הוא נראה לי רגוע באימונים ואין שום מחלוקת לגביו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: AFP
מומלצים