שתף קטע נבחר

כיאל בישל, 0:1 לברייטון על ווסטהאם

פרמייר ליג, מחזור שמיני: קשר נבחרת ישראל שלח את מסירת הרוחב ממנה כבש גלן מארי, שהגיב: "לא ראיתי מי מסר, רק הייתי צריך לשים את הבוהן". ליגה איטלקית, מחזור שמיני: טורינו ניצחה 2:3 בבית את פרוזינונה

קשר נבחרת ישראל, בירם כיאל, בישל הערב (ו') שער במשחק בו ניצחה בריטון 0:1 בבית את ווסטהאם במחזור השמיני בפרמייר ליג ועלתה למקום ה-12 בטבלה.

  


 

 

גלן מארי כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-25, כשבעט מקרוב פנימה אחרי שכיאל, אשר חתם לאחרונה על חוזה חדש במועדון, פרץ באגף השמאלי ומסר כדור רוחב. יורגן לוקדיה כבש שער נוסף בדקה ה-89, אשר נפסל בטענת נבדל.

 

בירם כיאל מודה לקהל (צילום: רויטרס)
בירם כיאל מודה לקהל(צילום: רויטרס)

 

מנג'ר ברייטון, כריס יוטון, הגיב: "למזלנו המשחק עבר במסלול הנכון ולפעמים אתה צריך את זה. זה המשחק הראשון בו אנחנו לא סופגים, היו חלקים בהם התגוננו היטב מלפנים

ואתה גם צריך שיהיה מי שיבקיע. קיבלנו כמה החלטות לא טובות כאשר החזקנו בכדור והיינו צריכים לעבוד קשה".

 

גלן מארי: "לא שמתי לב מי מסר לי, כי ראיתי את הכדור מאוחר והייתי רק צריך לשים את הבוהן. הם לחצו אותנו עד הסוף ואנחנו יכולים לחגוג עכשיו כשאנחנו יוצאים לפגרה".

 

מנג'ר ווטסהאם, מנואל פלגריני: "זה מתסכל, כי היינו טובים יותר. היתה להם רק הזדמנות אחת וכל המשחק הם התגוננו. מגיע לנו יותר".

 

ליגה איטלקית, מחזור שמיני: טורינו ניצחה 2:3 בבית את פרוזינונה, אשר מסובכת מתחת לקו האדום. תומאס רינקון (22) ודניאל באסלי (46) הבקיעו לזכות המארחת, אדוארדו גולדניגה (58) וקמילו צ'יאנו (64) השווה ואלחנדרו ברנגר הבטיח (71) את הניצחון של טורינו. 

 

צרפת, מחזור תשיעי: טולוז וניס סיימו בתיקו 1:1. באסם שרפי כבש ראשון לניס (29), מת'יו גוסבי השווה (54).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים