שתף קטע נבחר

סוכנו של זלאטן: "אנחנו מוכנים לדבר עם מילאן"

מינו ראיולה חשף שהיו שיחות עם ראשי הרוסונרי, אך כרגע הקאמבק של השבדי לאיטליה לא יקרה: "הוא השאיר חתיכה מהלב שלו שם. אני לא פותח את הדלת, ולא סוגר אותה". איברהימוביץ': "כל העולם רוצה אותי"

זלאטן איברהימוביץ' בדרך חזרה לאירופה? על פי סוכנו, מינו ראיולה, זה בהחלט יכול לקרות, השאלה מתי. ראיולה נשאל על ההתעניינות של מילאן בזלאטן ולא שלל את הקאמבק של השבדי למילאנו.

 

"כרגע אמנם זו לא אפשרות כי השיחות שניהלנו איתם לא נמשכות, אבל אנחנו מוכנים להמשיך לנהל מו"מ", אמר ראיולה והמשיך כששלח עקיצה לסילביו ברלוסקוני. "בכל מקרה, עכשיו סוף סוף יש אנשים נורמליים במילאן ובעלים שאפשר לסמוך עליו".

 

זלאטן איברהימוביץ'  (צילום: רויטרס)
כרגע הוא באל.איי. זלאטן איברהימוביץ' בעוד רגע של גאונות(צילום: רויטרס)

עוד אמר הסוכן: "מעולם לא היו לי בעיות עם הרוסונרי. אני לא פותח את הדלת, אבל אני גם לא סוגר אותה. יש כבוד הדדי בין איברה ולאונרדו (המנהל הטכני של מילאן). לזלאטן היו רגעים נפלאים במילאן והוא השאיר חלק מהלב שלו שם, בדיוק כמו שהוא היה מאוד מאושר בפ.ס.ז'".

 

"זלאטן מעולם לא ביקש ביטחונות בקריירה שלו, פשוט כי הוא יודע שהוא חייב להרוויח אותם באימונים ועל המגרש. אנחנו חייבים קודם להבין מהם התנאים בהם מילאן או כל קבוצה אחרת רוצה להחתים אותו".

 

בדרך לקאמבק? בינתיים זה עוד מוקדם. זלאטן (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
בדרך לקאמבק? בינתיים זה עוד מוקדם. זלאטן(צילום: gettyimages)

 

איברהימוביץ' (37) עצמו, שהגיע לאל. איי לפני כחצי שנה וחתם על חוזה לשתי עונות, כבר כבש העונה 20 שערים במדי לוס אנג'לס גלאקסי. השוודי הגיב בצורתו האופיינית: "תמיד יהיו שמועות. כל העולם רוצה אותי, זה בסדר גמור".

 

לזלאטן מספרים יפים מאוד במילאן. הוא כבש 42 שערי ליגה במדיה בין 2010 ל-2012 לפני שעזב לפריז סן ז'רמן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
זלאטן איברהימוביץ'
צילום: רויטרס
מומלצים