שתף קטע נבחר

ליגת האומות: פורטוגל ניצחה 2:3 בפולין

אלופת אירופה שוב הסתדרה ללא כריסטיאנו רונאלדו ויציבה בראש בית 3 בדרג הראשון. אנדרה סילבה, קמיל גליק (עצמי) וברנרדו סילבה כבשו את השערים לזכותה

חוץ מהניצחון של נבחרת ישראל על סקוטלנד, נערכו עוד כמה וכמה משחקים הערב (חמישי) במסגרת ליגת האומות. נבחרת פורטוגל הסתדרה ללא כריסטיאנו רונאלדו וניצחה 2:3 בחוץ את פולין. אלופת אירופה בראש בית 3 בדרג הראשון עם שני ניצחונות בשני משחקים, פולין ואיטליה עם נקודה אחת כל אחת.

 


לטבלאות ליגת האומות

ידידות: צרפת סחטה בקושי 2:2 מול איסלנד

 

קרישטוף פיאטק כבש ראשון בדקה ה-18, אבל הפורטוגלים השיגו את המהפך. אנדרה סילבה כבש בסיום מהלך נהדר בדקה ה-31, וקמיל גליק כבש שער עצמי איום כשניסה להרחיק את הכדור לפני ההפסקה (43). הדיפה גרועה של לוקאס פביאנסקי עזרה לברנרדו סילבה לקבוע 1:3 בדקה ה-52. יאקוב בלאשצ'יקובסקי רק צימק בבעיטה מצוינת מחוץ לרחבה (77).

 

רובן דיאס עם רוי פטריסיו (צילום: רויטרס)
רובן דיאס עם רוי פטריסיו(צילום: רויטרס)

 

במשחק פיקנטי בין שתי נבחרות שמייצגות מדינות שהיו פעם מדינה אחת, ניצחה סרביה את מונטנגרו 0:2. אלכסנדר מיטרוביץ' כבש את שני השערים (18 בפנדל, 81). עם שבע נקודות בשלושה משחקים, סרביה ניצבת בראש בית 4 בדרג השלישי של ליגת האומות, הדרג שאליו משתייכת גם נבחרת ישראל. במסגרת הדרג השני, רוסיה ושבדיה נפרדו ב-0:0.

 

תוצאות נוספות: ליטא - רומניה 2:1 (גבריאל תאמאש ניצח את ארנסטס שטקוס); קוסובו - מלטה 1:3; איי פארו - אזרבייג'אן 3:0.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים