שתף קטע נבחר

ואלוורדה: "ברור שנרגיש בחסרונו של מסי"

מאמן ברצלונה כבר נערך למשחקים מול אינטר וריאל מדריד ללא הארגנטינאי. בעיתונים הביעו דאגה: "מוליכה עם כאב". ב"אס" וב"מארקה" התעסקו במשבר של הבלאנקוס: "אימפוטנטיות, הקבוצה הזו היא הרס"

 

לאו מסי כבש ובישל בניצחון של ברצלונה 2:4 על סביליה, אבל אף אחד לא יכול להרגיש מרוצה באלופת ספרד. הכוכב הארגנטינאי נפל בדקה ה-16 על הדשא, נפצע בידו ופונה לבית החולים. מאוחר יותר נמסרה הודעה רשמית שהוא סובל משבר באמה, ייעדר שלושה שבועות ויחמיץ את הקלאסיקו מול ריאל מדריד ואת המשחק נגד אינטר בליגת האלופות ביום רביעי הקרוב.

 


 

 

"מוליכה עם כאב", נכתב בשער העיתון "ספורט" לצד תמונה של מסי מתייסר כשהוא שוכב על הדשא. בעיתון "אל מונדו דפורטיבו" פורסמה הכותרת "מוליכה שבורה".

 

שער העיתון
שער העיתון "ספורט"

 

מאמן ברצלונה, ארנסטו ואלוורדה, הגיב באכזבה: "ברור שנרגיש בחסרונו של מסי. כולם יודעים מה הוא תורם לנו ואיך הקבוצות היריבות נערכות כאשר הן יודעות שהן אמורות להתמודד מולו. נצטרך להתכונן לכך שהוא לא יהיה במגרש ולדעת כיצד להתמודד עם זה. יש לנו את האמצעים על מנת לעשות זאת".

 

מסי יורד מהמגרש, ואלוורדה מודאג (צילום: EPA)
מסי יורד מהמגרש, ואלוורדה מודאג(צילום: EPA)

 

כשהמאמן נשאל אם ישנה את השיטה בעקבות המצב החדש, הוא השיב: "כבר היו לנו משחקים מהם מסי נעדר ולא שינינו את השיטה. הוא שחקן מרכזי שעושה לנו את המשחק, אבל ננסה להמשיך באותו הכיוון ולהתקדם". על הקלאסיקו: "אנחנו מצפים לריאל מדריד הטובה ביותר, אבל השבוע עדיין ארוך ויש לנו משחק נגד אינטר לפני זה". דרך אגב, זו הפעם הראשונה מזה 11 שנים שהקלאיסקו ייערך ללא כריסטיאנו רונאלדו ומסי 

 

שער העיתון
שער העיתון "אל מונדו דפורטיבו"

 

על לואיס סוארס שהבקיע, אמר ואלוורדה: "לא משנה אם הוא כובש או לא, תמיד הוא מהווה כאב ראש ליריבות שלנו. הוא עובד הרבה ותורם לנו המון. כמאמן התמודדתי הרבה פעמים נגד ברצלונה ובכל פעם שמאמן היריבה החליף אותו רציתי לרוץ אליו ולחבק אותו".

 

בעיתונים של מדריד העדיפו להתעסק בריאל, שהפסידה 2:1 בבית ללבאנטה ונמצאת במשבר עמוק. היה זה ההפסד הרביעי של הבלאנקוס בחמשת המשחקים האחרונים, מה שעשוי להביא לסיום דרכו של המאמן ז'ולן לופטגי.

 

"אימפוטנטיות", נכתב ב"אס" לצד תמונת אכזבה. בסקר שערך העיתון טענו 86 אחוז מהנשאלים שלדעתם אשם הנשיא פלורנטינו פרס במצב יותר מאשר לופטגי.

 

במארקה נכתב: "מדריד הזו היא הרס. שום דבר לא עוזר ללופטגי - לא השחקנים, לא ה-VAR ולא הברנבאו. הקבוצה שלו שוקעת ואין לו מזל. רפאל וראן הציג את אחד ממשחקיו הגרועים ביותר בריאל".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים