שתף קטע נבחר

דיווח: לופטגי יפוטר לפני פלזן, סולארי ימונה במקומו

מתחזקות השמועות לגבי פיטוריו הקרבים של מאמן ריאל מדריד וב"מארקה" נטען שהמהלך צפוי לקרות כבר בשעות הקרובות. מאמן קבוצת המילואים וקשר העבר אמור לקבל את התפקיד היוקרתי

 

סנטיאגו סולארי הוא המועמד המוביל להחליף את ז'ולן לופטגי כמאמן ריאל מדריד, כך נטען הערב (ראשון) ב"מארקה". בתקשורת הספרדית טוענים שלופטגי יפוטר עוד לפני משחקה של אלופת אירופה מול ויקטוריה פלזן בצ'מפיונס ביום שלישי (22:05) – וזה ככל הנראה יקרה כבר בשעות הקרובות.

 

לטבלת הליגה הספרדית

 

סולארי (42) הוא מאמן קבוצת המילואים של ריאל, בדיוק כמו שהיה זינדין זידאן לפני שמונה במקומו של רפא בניטס וכזכור הצעיד את הבלאנקוס לשלוש זכיות רצופות בליגת האלופות.

 

לופטגי (צילום: EPA)
צפוי להיזרק עוד לפני פלזן. לופטגי(צילום: EPA)

 

עוד נכתב ב"מארקה" כי הנהלת ריאל ובראשם נשיא המועדון, פלורנטינו פרס, איבדה את האמון בלופטגי בעקבות רצף התוצאות הגרוע – חמישה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות (ארבעה הפסדים ותיקו), האחרון היה הפסד ביתי משפיל במיוחד מול לבאנטה (2:1).

 

גם העובדה שהקבוצה שברה את שיא כל הזמנים של המועדון בדקות רצופות ללא שער (481 דקות) לא בדיוק גרמה לשקט במדריד, שם רגילים לראות את השערים מגיעים בקלות ובכמויות.

 

סנטיאגו סולארי (צילום: Getty Images)
המועמד המוביל. סנטיאגו סולארי(צילום: Getty Images)

 

כל הבלגן הזה מגיע שבוע בדיוק לפני הקלאסיקו מול ברצלונה ביום ראשון הבא (17:15) – זה גם יהיה הקלאסיקו הראשון מאז 2007 ללא כריסטיאנו רונאלדו ולאו מסי (שנפצע אתמול בניצחון 2:4 על סביליה).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים