שתף קטע נבחר

0:2 לבאיירן מינכן באתונה, 1:1 לוולנסיה

ליגת האלופות, מחזור שלישי: חאבי מרטינס (61) ורוברט לבנדובסקי (63) כבשו לאלופת גרמניה בניצחון החוץ על א.א.ק, גנאברי בישל והצטיין. הקבוצה הספרדית סיימה בתיקו נגד יאנג בויז בשווייץ

באיירן מינכן מוליכה את טבלת בית 5 בליגת האלופות. אלופת גרמניה ניצחה הערב (שלישי) 0:2 בחוץ את א.א.ק אתונה במחזור השלישי בשלב הבתים, בזכות שערים של חאבי מרטינס ורוברט לבנדובסקי במחצית השנייה.

 


 

לטבלאות הבתים בליגת האלופות

 

השחקנים של ניקו קובאץ' שלטו במשחק, אבל לא כבשו במחצית הראשונה למרות שהפעילו לחוץ כבד. במחצית השנייה הם עשו זאת הודות ליכולת טובה של הקשר סרג' גנאברי שבישל פעמיים. במשחק נוסף סיימה ולנסיה בתיקו 1:1 בחוץ עם יאנג בויז בשווייץ ונותרה במקום השלישי בבית 8.

 

באיירן מינכן חוגגת (צילום: רויטרס)
באיירן מינכן חוגגת(צילום: רויטרס)
 

חאבי מרטינס במאבק עם אסקיאל פונסה (צילום: רויטרס)
חאבי מרטינס במאבק עם אסקיאל פונסה(צילום: רויטרס)
 

אריין רובן מול ניקלס הולט (צילום: רויטרס)
אריין רובן מול ניקלס הולט(צילום: רויטרס)

 

א.א.ק אתונה - באיירן מינכן 2:0

בדקה העשירית ג'ושוע קימיך הרים לרחבה, רוברט לבנדובסקי נגח מקרוב והשוער וסיליוס ברקאס קלט. כעבור 10 דקות פרץ אסיקאל פונסה מא.א.ק לרחבה של באיירן ובעט כדור מסוכן

שיצא החוצה. תיאגו אלקנטרה התקרב לכיבוש, אבל מסר כדור רוחב לא טוב לרוברט לבנדובסקי במקום לבעוט לשער והאורחים איבדו את ההזדמנות (27).

 

חאמס רודריגס בחן שוב (32) את היכולת של ברקאס, שגילה עירנות, ובעיטה נוספת של לבנדובסקי כעבור דקה שלחה את הכדור מעל למשקוף. ניסיון נוסף של סרג' גנאברי (38) שלח את הכדור לרשת החיצונית.  

 

בדקה ה-61 עלתה באיירן מינכן ליתרון. סרג' גנאברי מסר מצד ימין, אריאן רובן בעט כדור שנבלם על ידי שחקני ההגנה של א.א.ק וחאבי מרטינס בעט את הכדור החוזר מהאוויר לרשת. כעבור שתי דקות הגדילה האורחת את היתרון: גנאברי מסר שמאלה, ראפיניה המשיך בכדור רוחב ורוברט לבנדובסקי דחק מקרוב פנימה.

 

חאמס רודריגס (צילום: AP)
חאמס רודריגס(צילום: AP)

סרג' גנאברי נאבק עם מיכאיליס בקאקיס (צילום: getty images)
סרג' גנאברי נאבק עם מיכאיליס בקאקיס(צילום: getty images)
 

 

יאנג בויז - ולנסיה 1:1

בדקה ה-26 כבש מיצ'י בטשואי מבישול של קרלוס סולר, והעלה את ולנסיה ליתרון 0:1. קפטן ולנסיה, דאני פארחו, ניסה להגדיל את היתרון בדקה ה-36, אבל בעט מעל למשקוף. גיום הוראו השווה (55 בפנדל), אחרי שהוא עצמו הוכשל ברחבה על ידי פארחו.

 

מיצ'י בטשואי כובש לזכות ולנסיה (צילום: EPA)
מיצ'י בטשואי כובש לזכות ולנסיה(צילום: EPA)


פורסם לראשונה 23/10/2018 19:48

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
רוןברט לבנדובסקי
צילום: רויטרס
מומלצים