שתף קטע נבחר

קנטונה: "מוריניו? לא האיש המתאים לאישה הנכונה"

כוכב העבר האגדי של מנצ'סטר יונייטד תקף את המנג'ר הפורטוגלי: "אני סובל, ואפילו סובל עוד יותר כשאני רואה את מנצ'סטר סיטי משחקת יפה כל כך"

ז'וזה מוריניו (צילום: EPA)
ביקורת מבית. מוריניו(צילום: EPA)

 

רק זה היה חסר לז'וזה מוריניו. אחרי תוצאות מאכזבות בפרמייר-ליג והפסד 1:0 ביתי ליובנטוס בליגת האלופות, מנג'ר מנצ'סטר יונייטד סופג ביקורת קשה גם מכוכב העבר של השדים האדומים, אריק קנטונה.

 


לטבלת הפרמייר-ליג

 

"זה לא האיש המתאים לאישה הנכונה", אמר אגדת הכדורגל והוסיף: "אתה יכול להפסיד משחקים, אבל גם צריך להסתכן לפעמים. הוא הפסיד ליובנטוס, אבל הם החזיקו בכדור 70 אחוז מהזמן באולד טראפורד. אתם יכולים לדמיין לעצמכם דבר כזה קורה בקדנציה של אלכס פרגוסון?".

 

אריק קנטונה (צילום: AFP)
והוא מבין בנשים? קנטונה(צילום: AFP)

 

קנטונה המשיך לתקוף את 'המיוחד': "אני סובל, ואפילו סובל עוד יותר כשאני רואה את מנצ'סטר סיטי משחקת יפה כל כך. האוהדים הצעירים של יונייטד צריכים דוגמא, הם צריכים שחקנים גדולים, מהלכים גדולים. הקבוצה הזו מאבדת את הזהות שלה".

 

יונייטד, שתשחק רק ביום ראשון (19:00) מול אברטון, מדורגת במקום ה-10 בליגה האנגלית עם 14 נקודות אחרי תשעה מחזורים. קנטונה מציע שכוכב עבר ייקח את המושכות של הקבוצה במקום מוריניו, וכמה שיותר מהר: "זה הכרחי, ואני לא רוצה שאנשים יחשבו שאני אומר את זה כי התפקיד קורץ לי. זו פשוט האמת. כל שחקן עבר שרוצה את התפקיד צריך לתת לו צ'אנס. זה בטח עדיף על מוריניו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
ז'וזה מוריניו
צילום: רויטרס
מומלצים