שתף קטע נבחר

0:4 גדול לצ'לסי על ברנלי, הרצף של ארסנל נקטע

פרמייר ליג: הבלוז נתנו הצגה בחוץ וחזרו למקום השני, בארקלי להט עם שער ושני בישולים, מוראטה ו-ווליאן השלימו. התותחנים סיימו ב-2:2 מול קריסטל פאלאס ולא ניצחו לראשונה אחרי 12 משחקים בכל המסגרות. 1:2 למנצ'סטר יונייטד על אברטון

צ'לסי חזרה היום (ראשון) למקום השני אחרי 0:3 גדול על ברנלי בחוץ. וצמצמה חזרה את הפער מהמוליכה ליברפול לשתי נקודות. גיבור המשחק היה רוס בארקלי, שכבש והוסיף שני בישולים, והולך והופך לדמות מפתח בקישור של מאוריציו סארי.

 


 

לטבלת הליגה האנגלית

 

אלברו מוראטה כבש את הראשון בדקה ה-22 אחרי פס מבריק של בארקלי שהעמיד אותו לבד מול השער. בדקה ה-57 הקשר האנגלי כבש בעצמו בבעיטה שטוחה מחוץ לרחבה. ובדקה ה-62 נתן פס לוויליאן באגף השמאלי, הברזילאי נכנס למרכז וסובב כדור פנימה. בתוספת הזמן (93) רובן לופטוס צ'יק השלים את החגיגה עם בעיטה מתוך הרחבה אחרי בלגן ברחבה של המארחת האומללה.

 

 

צ'לסי חוגגת (צילום: רויטרס)
צ'לסי חוגגת. נצמדו לליברפול(צילום: רויטרס)

 

רצף הניצחונות של ארסנל נקטע, כשהיא סיימה ב-2:2 בחוץ מול קריסטל פאלאס. פנדל של לוקה מיליבוצ'ביץ' בתוספת הזמן של מחצית הראשונה נתן למארחת יתרון, אבל גרניט ג'אקה השווה בדקה ה-51 בשער אדיר, כשסובב כדור חופשי מזווית קשה ישר לחיבורים של וויין הנסי. אובמיאנג השלים מהפך עם דחיקה בסוליית הנעל ממטר (57), אבל פנדל נוסף של מיליבוצ'ביץ' שבע דקות לסיום קבע את תוצאת המשחק.

 

מנצ'סטר יונייטד התאוששה הערב (ראשון) מההפסד הביתי ליובנטוס בצ'מפיונס, עם 1:2 על אברטון באולד טראפורד. בעקבות הניצחון עברו השדים האדומים את הטופיז ועלו למקום השמיני לאחר עשרה מחזורים.

 

פול פוגבה מנצ'סטר יונייטד (צילום: Getty Images)
פול פוגבה. חגג והשתיק את המבקרים(צילום: Getty Images)

 

בדקה ה-27 החטיא פול פוגבה פנדל, אבל למזלו ג'ורדן פיקפורד הדף את הכדור למרכז השער ואפשר לצרפתי לתקן עם הריבאונד. פוגבה גם בישל את השני לאנתוני מרסיאל, שמ-20 מטר סובב באומנות כדור נהדר לחיבורים. בדקה ה-77 הכשיל כריס סמולינג את רישרליסון ברחבה וגילפי סיגורדסון

 קבע 2:1 מהנקודה הלבנה.


פורסם לראשונה 28/10/2018 17:39

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
ווליאן ומוראטה
צילום: רויטרס
מומלצים