שתף קטע נבחר

רונאלדו: "פלורנטינו פרס מעולם לא דיבר אליי מהלב"

הפורטוגלי סיפר בראיון למגזין "פראנס פוטבול" על הסיבות שבגינן החליט לעזוב את ריאל מדריד: "קיבלתי תחושה שאני כבר לא הכרחי למועדון, הנשיא ראה בי השקעה כלכלית בלבד". על פרשת האונס: "את ההסברים נתתי למשפחה שלי"

 

כריסטיאנו רונאלדו התראיין למגזין "פראנס פוטבול" ודיבר בפעם הראשונה באופן גלוי על ההחלטה לעזוב את ריאל מדריד ועל התקופה הלא פשוטה שהוא עובר בעקבות פרשת האונס. במהלך הראיון הפורטוגלי לא חסך ביקורת מנשיא הבלאנקוס, פלורנטינו פרס, עליו אמר: "הוא תמיד הסתכל עליי רק בתור השקעה כלכלית ומעולם לא דיבר אליי מהלב".

 


אפקט רונאלדו: טבלת הליגה הספרדית

יובה מעל כולם: טבלת הליגה האיטלקית

 

רונאלדו שיתף מה הוביל אותו להחלטה לעזוב את הקבוצה איתה זכה ארבע פעמים בצ'מפיונס: "השגתי הרבה דברים במדריד והיו לי שם רגעים מדהימים שאותם תמיד אזכור, כמו גם את החברים והאוהדים, אבל אחרי תשע שנים הרגשתי שהגיע הזמן להמשיך הלאה".

 

פלורנטינו פרס  וכריסטיאנו רונאלדו בימים טובים יותר (צילום: AFP) (צילום: AFP)
פלורנטינו פרס וכריסטיאנו רונאלדו בימים טובים יותר(צילום: AFP)

כריסטיאנו רונאלדו יובנטוס (צילום: AFP)
נפגע מהיחס שקיבל מנשיא הבלאנקוס(צילום: AFP)

 

הפורטוגלי הוסיף: "התחושה שקיבלתי במועדון ובמיוחד מצד הנשיא הייתה שאני כבר לא הכרחי לקבוצה וגם זה משהו שגרם לי לחשוב על עזיבה". על כדור הזהב: "זאת לא אובססיה, מכיוון שאני כבר עכשיו אחד הטובים בהיסטוריה, אבל אני חושב שאני ראוי לתואר".

 

ואי אפשר כמובן בלי התייחסות להאשמות על אונס המיוחסות לו: "את ההסברים נתתי למשפחה שלי. הבן שלי, כריסטיאנו ג'וניור, עוד קטן מכדי להבין, אבל אמא שלי ואחותי היו המומות ובמקביל זעמו – אף פעם לא ראיתי אותן במצב הזה לפני כן".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: AFP
מומלצים