שתף קטע נבחר

סנטיאגו סולארי: "צריכים להראות שיש לנו ביצים"

המאמן הזמני של ריאל מדריד דיבר לראשונה: "נרגש ומרוצה להיות כאן, זו הזדמנות נהדרת". על הסיטואציה בה נמצאת הקבוצה אחרי פיטורי לופטגי: "יש פה חבורה של אלופים, שרוצים לשנות את הדברים"

ריאל מדריד עדיין נמצאת בכאוס אחרי פיטוריו של ז'ולן לופטגי. הבלאנקוס הפסידו שישה מתוך 12 המשחקים הראשונים של העונה תחת לופטגי, כולל ה-5:1 לברצלונה במחזור האחרון, מה שהוביל לסיום דרכו של המאמן. מי שתפס את מקומו באופן זמני הוא שחקן העבר של המועדון ומאמן ריאל מדריד ב' כיום, סנטיאגו סולארי, שדיבר היום (שלישי) לראשונה מאז מונה לתפקיד.

 


 

לטבלת הליגה הספרדית

 

"בחיים של מאמן הרבה דברים הם מקריים, בטח בכדורגל המקצועני", פתח ואמר סולארי. "הכי חשוב זה לעבור את היום, להשקיע הכי הרבה שאפשר בכל דבר. הדברים נאמרים גם לגבי השחקנים". עוד הוסיף המאמן החדש: "אני נרגש מאוד ומרוצה להיות כאן. לעבוד בריאל מדריד זו הזדמנות נהדרת, הכי טובה שאפשר לקבל, לא משנה מה התפקיד שלך במועדון. הארגון הזה גדול יותר מכולנו".

 

סנטיאגו סולארי (צילום: Getty Images)
סולארי. האיש שיוציא את ריאל מהבוץ?

 

המבחן הראשון של סולארי יהיה מחר (רביעי, 20:30) בחוץ נגד מלייה מהליגה השלישית בסיבוב הרביעי של גביע המלך. "המטרה שלנו במלייה תהיה להראות שיש לנו ביצים", אמר סולארי. בנוגע לשאלה האם הסגל הקיים יכול להיראות אחרת, סיכם סולארי: "יש פה חבורה של אלופים, לוחמים, שזכו בהרבה תארים עבור המועדון. הם מאוחדים ורוצים לחזור לנצח. הסיטואציה היא לא הכי קלה, אבל ראיתי את השחקנים ויש להם מוטיבציה לשנות את הדברים".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Getty Images
סנטיאגו סולארי
צילום: Getty Images
מומלצים