שתף קטע נבחר

בונוצ'י ספג שריקות בוז מהאוהדים: "הם טמבלים"

אוהדי מילאן, שהגיעו לסן סירו לצפות ב-0:0 של איטליה מול פורטוגל, עדיין כעסו על הבלם שעבר הקיץ ליובנטוס. בונוצ'י: "לצערי האימהות של אותם טמבלים תמיד בהריון". מאנצ'יני: "זו הייתה טעות"

פורטוגל הפכה אתמול לעולה הראשונה לפלייאוף ליגת האומות מהדרג הראשון, לאחר שסיימה ב-0:0 בסן סירו מול איטליה. רק שבארץ המגף התעסקו הבוקר (ראשון) בעיקר בשריקות הבוז של אוהדי הנבחרת לעברו של לאונרדו בונוצ'י.

 


 

לטבלאות ליגת האומות

 

הבלם בן ה-31, שעבר הקיץ ממילאן ליובנטוס, די מוקצה עבור אוהדי הרוסונרי, שרבים מהם הגיעו אתמול למשחק של הסקוואדרה אזורה. מאמן יובנטוס, מסימיליאנו אלגרי, החליט לא להכליל אותו בסגל במשחק בין הקבוצות בשבוע שעבר. רוברטו מאנצ'יני, לעומת זאת, פתח איתו בהרכב.

 

 

בונוצ'י היה נסער בסיום כשנשאל על התנהגות האוהדים. "הם טמבלים", אמר. "ולצערי, האימהות של אותם טמבלים תמיד בהריון. מה שחשוב לי זה הביטחון שאני מקבל מהשחקנים ומהמאמן".

 

מאנצ'יני גיבה גם הוא את השחקן: "זו הייתה טעות לשרוק לו בוז. מחאה כזו לא צריכה להיות במשחק של הנבחרת הלאומית שלך. מזל שזה היה רק לרבע שעה בערך, כי אחר כך כבר לא שמעתי שריקות לעברו".

 

 

מהעבר השני, בפורטוגל, איך לא, חגגו את העלייה לפלייאוף. זאת למרות שכריסטיאנו רונאלדו שוב לא נכלל בסגל, מאז התפוצצה "פרשת האונס". המאמן הפורטוגלי, פרננדו סנטוס, התייחס לכך בסיום ואמר: "הוא היה ועדיין חלק מהנבחרת שלנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: gettyimages
לאונרדו בונוצ'י
צילום: gettyimages
מומלצים