שתף קטע נבחר

גביע המלך: ולנסיה בשמינית הגמר

שער של מיצ'י בצ'ואי העניק לעטלפים 0:1 בגומלין על אברו מהליגה השלישית ו-1:3 בסיכום. גם חטאפה ולגאנס עלו. אתלטיק בילבאו: המאמן אדוארדו בריסו פוטר

ולנסיה עלתה הערב (ג') לשמינית גמר גביע המלך לאחר שניצחה 0:1 בגומלין את אברו מהליגה השלישית (1:3 בסיכום שני המשחקים) משער של מיצ'י בצ'ואי.

 

חטאפה עלתה לאחר שהביסה 1:5 בגומלין את קורדובה מהליגה השנייה, שניצחה 1:2 במשחק הראשון. פרנסיסקו פורטיו כבש ראשון (18), אנחל רודריגס הוסיף שלושער (42, 78 ו-80) וגם רוברט איבנייס השתתף (42) בחגיגה. אייטמי ארטילס צימק (70). שער עצמי של אמיליאנו ולאסקס (17) העניק ללגאנס ניצחון 0:1 בחוץ על ראיו וייקאנו ומקום בשלב הבא לאחר 2:2 במשחק הראשון.

 

ולנסיה חוגגת (צילום: EPA)
ולנסיה חוגגת(צילום: EPA)

 

אדוארדו בריסו פוטר מאתלטיק בילבאו

אדוארדו בריסו כבר לא המאמן של אתלטיק בילבאו. הקבוצה המדורגת מתחת לקו האדום הודיעה היום (ג') על הפסקת עבודתו של מאמנה בעקבות התבוסה האחרונה 3:0 ללבאנטה, בו הפגינה יכולת גרועה במיוחד במחצית השנייה. 

 

 

הנשיא ג'ושוע אורוטייה החליט לבצע זעזוע וגאיצקה גריטאנו ימלא מעתה את מקומו של בריסו, שהגיע למועדון הבאסקי בקיץ האחרון והספיק לאמן את הקבוצה ב-14 משחקי ליגה ואחד בגביע.

 

אדוארדו בריסו (צילום: EPA)
השיג רק ניצחון אחד בליגה. אדוארדו בריסו(צילום: EPA)

בריסו השיג עם בילבאו שני ניצחונות בלבד, אחד מהם בליגה ואחד בגביע. מיקל סן חוסה התקשה להיפרד ממנו וכתב בטוויטר: "לא אשכח אותך טוטו, מגיע לך הטוב ביותר".


פורסם לראשונה 04/12/2018 19:24

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים