שתף קטע נבחר

אופס: עוסמאן דמבלה שוב איחר לאימון ברצלונה

הצרפתי לא התעורר ופספס בשעתיים את אימון ההכנה לקראת טוטנהאם (ג', 22:00). רק לפני חודש הוצא מהסגל ב-4:3 לבטיס בשל איחור

דווקא כשנראה היה שעוסמאן דמבלה מתחיל למצוא את המקום שלו בברצלונה, הוא חזר לדרכיו הישנות ואיחר פעם נוספת לאימון הקבוצה. הצרפתי כמו יתר חבריו, היה אמור להגיע למתחם האימונים בשעה 11:00, לטובת אימון לקראת משחק הבית בצ'מפיונס מול טוטנהאם ביום שלישי (22:00), אך הופיע שעתיים אחר כך כששאר השחקנים כבר סיימו את האימון לכן נאלץ להתאמן לבדו.

 

לטבלת הליגה הספרדית

 

כזכור, לפני חודש הוצא הצרפתי מהסגל במשחק ההפסד 4:3 לבטיס בעקבות איחור לאימון וזכה לביקורת רבה בשל כך כולל מחבריו לקבוצה כמו לואיס סוארס וג'רארד פיקה. בשל התנהגותו אף עלו דיווחים שונים בספרד שטענו כי אם לא ישנה את התנהגותו בארסה תשקול להשאילו או אף למכור אותו.

 

ברצלונה ויאדוליד עוסמן דמבלה (צילום: AFP)
עוסמאן דמבלה. כדי שיתחיל להתעורר(צילום: AFP)

 

נראה היה שדמבלה הפנים זאת ומאז אותו משחק הציג יכולת משופרת שבאה לידי ביטוי עם שלושה שערים כולל אחד אתמול (שבת) ב-0:4 על אספניול בדרבי ושני בישולים. יהיה מעניין לראות כיצד יגיב הפעם מאמנו ארנסטו ואלוורדה.

 

בארסה כבר הבטיחה את מקומה בשמינית גמר הצ'מפיונס ולקראת מחזור הסיום היא מדורגת במקום הראשון של בית ב' עם פער של חמש נקודות על טוטנהאם ואינטר. גם בליגה הקטאלנים מדורגים ראשונים, כשבתום 15 מחזורים הם מחזיקים ביתרון של שלוש נקודות על סביליה ואתלטיקו מדריד שמדורגת אחריה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים