שתף קטע נבחר

קלופ: "אם הייתי יודע שאליסון כל כך טוב, הייתי משלם עבורו כפול"

מנג'ר ליברפול חגג את ה-0:1 על נאפולי והעלייה לשמינית הגמר, ופירגן לשוער שלו, שמנע שער בטוח ממיליק בתוספת הזמן: "אין לי מושג איך הוא סיפק הצלה כזו". מילנר: "סלאח ווינר, שחקן ברמה עולמית". אנצ'לוטי: "עשינו יותר מכפי שכולם ציפו". וגם: כל הציוצים מהערב הדרמטי באנפילד

ג'ורדן הנדרסון ליברפול (צילום: gettyimages)
ג'ורדן הנדרסון באקסטזה(צילום: gettyimages)

 

בית 3 בליגת האלופות סיפק לנו דרמה עד הרגע האחרון ובסופו של ערב מורט עצבים אתמול (שלישי), פ.ס.ז' וליברפול הבטיחו את מקומן בשמינית הצ'מפיונס. המרסיסיידרס ניצחו 0:1 בבית את נאפולי משער גדול של מוחמד סלאח, סיימו עם אותו מספר נקודות כמו האיטלקים (9) והעפילו לשלב הבא מהמקום השני מכיוון שכבשו יותר שערים מיריבתם (9 לעומת 7), לאחר ששתי הקבוצות סיימו עם הפרש שערים זהה.

 

לטבלאות הבתים של ליגת האלופות

 

בתקשורת הבריטית היו כמובן באקסטזה והצהובונים הלכו, בין השאר, על משחקי מילים: "מו פלייס לייק הום", כתב ה"מירור". ה"סאן" הלך על "מו-הו-הו", רגע לפני חג המולד. ה"דיילי סטאר" חגג: "סלאח האיום שלח את ליברפול ל-16 האחרונות".

 

יורגן קלופ מוחמד סלאח ליברפול (צילום: EPA)
קלופ חוגג עם סלאח. "שער בלתי רגיל"(צילום: EPA)

 

אליסון ליברפול (צילום: AP)
ואי אפשר בלי הצלת המשחק. אליסון עוצר את מיליק(צילום: AP)

 

"אני לא בטוח שיש מנג'ר שיותר גאה בקבוצה שלו ממני", התמוגג המאמן המנצח, יורגן קלופ, שכמובן החמיא לשני כוכבי הערב: סלאח ואליסון, שסיפק את הצלת המשחק בדקה ה-92. "מו כבש שער בלתי רגיל. אליסון? אין לי מושג איך הוא סיפק הצלה כזו. מבחינתי זה היה גול. אם הייתי יודע שהוא כל כך טוב, הייתי משלם עבורו כפול. זו הייתה הצלה של עונה שלמה". בסיום החמיא המאמן לאוהדים: "ראינו את אנפילד חי ובצבעים".

 

"ידענו מהרגע הראשון שזה יהיה משחק קשה", המשיך ג'יימס מילנר. "זו הייתה הופעה נהדרת שלנו. ידענו שהיינו צריכים לשחק טוב בחלק האחורי, וההגנה שלנו הייתה נהדרת". על השער היקר של סלאח, הוסיף מילנר: "הוא ווינר, שחקן ברמה עולמית. וכן, הוא עשה זאת שוב".

 

ליברפול ()
"המירור" מפרגן לסלאח

ליברפול ()
"הסאן" מכין אותנו כבר לחג המולד

 

אנדרו רוברטסון הוסיף: "ידענו שאנחנו צריכים לפתוח חזק וזה מה שעשינו. כשהובלנו 0:1 כבר היה לנו ביטחון וניסינו לא לספוג. לשמחתי, זה מה שקרה". כשנשאל על ההצלה האדירה של אליסון בדקה ה-92, ענה: "היא הייתה פשוט מדהימה, עזרה לנו לעלות לשמינית הגמר".

 

אנצ'לוטי: "אין בי חרטות, היינו מרחק נגיעה מעלייה"

מהעבר השני, בנאפולי ניסו לאסוף את השברים. "אנחנו צריכים לקבל את זה, עד כמה שזה מאכזב", אמר המאמן קרלו אנצ'לוטי. "עשינו כל מה שיכולנו. אחרי ששת המשחקים בבית, אני חושב שעשינו יותר מכפי שכולם ציפו. היינו מרחק נגיעה מעלייה לשמינית הגמר, אין בי חרטות".

 

דריס מרטנס נאפולי (צילום: EPA)
הפנים של מרטנס אומרות הכל(צילום: EPA)

 

"ניקח את היכולת הזו לליגה האירופית", הוסיף אנצ'לוטי. "היה חסר לנו אולי קצת מחץ בחוד, אבל המשחק הזה היה יכול ללכת לשני הכיוונים". על החמצת הענק של ארקדיוש מיליק (או ההצלה המדהימה של אליסון, תלוי את מי אתם אוהדים), אמר המאמן האיטלקי: "הוא כבש שער פנטסטי בברגמו בשבוע שעבר והוא כמעט עשה זאת שוב. יש לו נגיעה ראשונה בכדור מדהימה".

 

הסטטסיטיקה המדהימה של אליסון

 

אין מילים בשביל אנצ'לוטי

 

סלאח - כוכב מעולם אחר

 

ללא מילים

 

כך חגג לואיס גרסיה את השער של סלאח


פורסם לראשונה 12/12/2018 00:19

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: gettyimages
אליסון ופאביניו
צילום: gettyimages
מומלצים