שתף קטע נבחר

ממשיכה לברוח: 0:1 ליובנטוס על טורינו בדרבי

צפו: כריסטיאנו רונאלדו כבש בפנדל במחצית השנייה והאלופה פתחה פער של 11 נקודות על פני נאפולי, שתשחק מחר (א', 19:00) בקליארי. הביאנקונרי השלימו 18 ניצחונות ב-21 משחקים נגד היריבה העירונית. אינטר ניצחה 0:1 את אודינזה

 

יובנטוס ממשיכה לברוח לליגה האיטלקית. האלופה השיגה הערב (שבת) את הניצחון ה-15 העונה ב-16 מחזורים כשגברה 0:1 בחוץ על טורינו בדרבי. כריסטיאנו רונאלדו כבש (70, בפנדל) את השער היחיד, הביאנקונרי מוליכים ב-11 נקודות על פני נאפולי, שתשחק מחר (א', 19:00) בחוץ נגד קליארי.

  

לטבלת הליגה האיטלקית

 

יובה התקשתה מול היריבה העירונית, אשר נאלצה להחליף שוער במחצית הראשונה בעקבות פציעתו של סלבטורה סיריגו. כעת מחזיקה הגברת הזקנה במאזן של 18 ניצחונות ב-21 מפגשי הדרבי האחרונים. אגב, השער של רונאלדו היה ה-5,000 בתולדות הליגה האיטלקית.

 

רונאלדו חוגג עם קייליני (צילום: AFP)
רונאלדו חוגג עם קייליני(צילום: AFP)

ניקולס אנקולו מול בלז מטווידי (צילום: AFP)
ניקולס אנקולו מול בלז מטווידי(צילום: AFP)

 

במשחק נוסף ניצחה אינטר 0:1 את אודינזה משער של מאורו איקרדי (76, בפנדל). החלוץ הארגנטינאי הקפיץ מהנקודה הלבנה בפאננקה והכניע את השוער חואן מוסו.

 

מהלך המשחק

דקה 10: הזדמנות ליובנטוס. סיריגו הדף בעיטת קרן, אמרה צ'אן בעט חזק החוצה.  

 

21': טורינו נאלצה להחליף שוער. סלבטורה סיריגו נפצע, סלבדור איצ'אסו נכנס לשחק במקומו.

 

מריו מנדז'וקיץ' ודניאלה בזלי (צילום: רויטרס)
מריו מנדז'וקיץ' ודניאלה בזלי(צילום: רויטרס)

 

52': אנדראה בלוטי ניסה להבקיע בבעיטה מרחוק, הכדור יצא החוצה.

 

70': שער! 0:1 ליובנטוס. פנדל נזרק לזכות הביאנקונרי, אחרי שאיצ'אסו הכשיל את מריו מנדז'וקיץ' ברחבה. כריסטיאנו רונאלדו בעט מדויק לרשת מהנקודה הלבנה.

 

73': שער של פאולו דיבאלה נפסל בגלל נבדל.

 

מאמן טורינו וולטר מצארי (צילום: רויטרס)
מאמן טורינו וולטר מצארי(צילום: רויטרס)

 

הרכבים

טורינו: סלבטורה סיריגו (סלבדור איצ'אסו 21); ניקולס אנקולו, קופי דג'יג'י, אמאנדו איצו; אולה איינה (אלכס ברנגר 85), דניאלה בזלי, סוהאילו מייטה, תומאס רינקון, כריסטיאן אנסלדי (ויטוריו פריגיני 75); סימונה זאזה, אנדראה בלוטי.

 

יובנטוס: מתיה פרין, מתיה די שיליו, לאונרדו בונוצ'י, ג'ורג'יו קייליני, אלכס סנדרו; אמרה צ'אן, מיראלם פיאניץ', בלז מטווידי; פאולו דיבאלה, מריו מנדז'וקיץ', כריסטיאנו רונאלדו.


פורסם לראשונה 15/12/2018 21:17

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: AFP
מומלצים