שתף קטע נבחר

צמד לריברי ב-0:3 של באיירן מינכן על פרנקפורט

הבווארים השיגו ניצחון ליגה חמישי ברציפות, הצרפתי הוותיק להט עם צמד וגם ראפיניה הבקיע. צרפת: קיליאן אמבאפה סידר 0:1 לפריז סן ז'רמן על נאנט

באיירן מינכן ניצחה הערב (שבת) 0:3 בחוץ את פרנקפורט וצמצמה לשש נקודות את הפער מבורוסיה דורטמונד המוליכה (שניצחה אתמול 1:2 את מנשנגלבאך). פרנק ריברי הוכיח שוב שיש לו עוד מה לתרום גם בגיל 35 עם שני שערים (35, 79) מבישולים של לבנדובסקי וקימיך, וראפיניה כבש את השלישי בדקה ה-89 אחרי ספק ניסיון הגבהה. היה זה ניצחון ליגה חמישי ברציפות לקבוצה של ניקו קובאץ'.

 


לטבלת הליגה הגרמנית

 

ר.ב לייפציג כבר שמטה יתרון 0:2 מול ורדר ברמן, אבל הצליחה לנצח 2:3 הודות לשער ניצחון של ברומה בדקה ה-87. תוצאות נוספות: לברקוזן - הרטה ברלין 1:3, האנובר - דיסלדורף 1:0, נירנברג - פרייבורג 1:0, שטוטגארט - שאלקה 3:1.

ריברי רץ לחגוג עם הצוות (צילום: AFP)
ריברי רץ לחגוג עם הצוות(צילום: AFP)

 

צרפת: ניצחון מינמלי לפ.ס.ז'

פריז סן ז'רמן ניצחה הערב בביתה את נאנט 0:1 הודות לשער של קיליאן אמבאפה בדקה ה-68, במשחק שנערך במסגרת המחזור ה-19 בליגה הצרפתית. ליל הפסידה בביתה 2:1 לטולוז, והפער של פ.ס.ז' בפסגה עומד על 13 נקודות (עם שני משחקים חסרים לעומת ליל השנייה ומשחק חסר לעומת ליון השלישית).

 

לטבלת הליגה הצרפתית

 

מונאקו של תיירי הנרי ממשיכה להיות מסובכת מתחת לקו האדום אחרי הפסד 2:0 ביתי לנועלת הטבלה, גנגאן. מרקוס תוראם (68) ונולאן רו (75) כבשו את השערים. ליון סיימה ב-1:1 בחוץ מול מונפלייה, ומארסיי סיימה ב-1:1 בחוץ מול אנז'ה. יתר התוצאות: ראן - ינם 0:4, סנט אטיין - דיז'ון 0:3, ריימס - קון 2:2, שטרסבורג - ניס 0:2.


אוהדי פריז סן ז'רמן (צילום: EPA)
אוהדי פריז סן ז'רמן בתצוגה מפחידה(צילום: EPA)

אמבאפה ודי מריה מתחבקים (צילום: AFP)
אמבאפה ודי מריה מתחבקים(צילום: AFP)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים