שתף קטע נבחר

0:4 לליברפול על ניוקאסל, סיטי הפסידה 2:1 בלסטר

חגיגת הכריסמס באנגליה: ניצחון ביתי ענק למרסיסיידרס, הקבוצה של גווארדיולה הפסידה בפעם השנייה ברציפות. טוטנהאם עלתה למקום השני על חשבון האלופה אחרי 0:5 מרשים על בורנמות', הפער בפסגה גדל לשש נקודות. צ'לסי ניצחה ועלתה למקום הרביעי

כנראה שסנטה קלאוס לא סתם לובש אדום. ליברפול קיבלה הערב מתנת חג מולד כשמנצ'סטר סיטי הפסידה בלסטר ואיפשרה לה להגדיל את הפער בפסגה לשש נקודות, ושבע מהאלופה. האדומים עשו את שלהם עם 0:4 ענק על ניוקאסל בבית. עוד מרוויחות ביום הזה הן טוטנהאם שדרסה את בורנמות' בוומבלי ועלתה למקום השני, וצ'לסי שניצחה בחוץ את ווטפורד ועקפה את ארסנל שסיימה בתיקו.

 

לטבלת הליגה האנגלית

 

כדור קרן שעלה לרחבה בדקה ה-11 הורחק ישר לרגליים של בלם ליברפול, דיאן לוברן, שירה בנגיעה אחת לרשת העליונה - 0:1 למוליכה. בדקה ה-47 מוחמד סלאח נכנס לרחבה מאגף ימין ונתפס מאחור - פנדל מוצדק אבל טיפשי מאוד. המצרי שלח כדור שטוח וחזק לפינה - 0:2. טרנט אלכסנדר-ארנולד מצא את שאקירי לבד לגמרי ברחבה, והשווייצרי נעץ את זה מקרוב בלי בעיה - 0:3 קל. פאביניו המחליף חתם את התוצאה.

 

לוברן כובש  (צילום: AFP)
לוברן כובש. גיבור מפתיע (צילום: AFP)

 

ליברפול הגיעה למחזור הזה אחרי שהגדילה את הפער מסיטי לארבע נקודות במחזור האחרון עקב ההפסד המפתיע של האלופה לקריסטל פאלאס. האדומים לא ריחמו על קבוצתו של האקס המיתולוגי רפא בניטס, שתמשיך לדשדש לה בתחתית. קלופ ממשיך להיות בלתי מנוצח בליגה, לקראת המשחק מול ארסנל בשבת והיציאה למנצ'סטר למפגש מול הסיטי ביום חמישי הבא.

 

לסטר - מנצ'סטר סיטי 2:1

קון אגוארו בישל לברנרדו סילבה את הראשון של הסיטיזנס בדקה ה-14, אבל מארק אולברייטון השווה אחרי חמש דקות מבישול של ג'יימי וארדי. בדקה ה-81 ריקרדו פריירה קיבל כדור שנהדף מהרחבה אחרי קרן ושלח טיל אדיר לפינה ו-1:2 ענק למארחת.

 

אולברייטון חוגג (צילום: AP)
אולברייטון חוגג(צילום: AP)

אדרסון מאוכזב (צילום: רויטרס)
אדרסון מאוכזב(צילום: רויטרס)

 

סיטי, שהייתה בלתי מנוצחת עד המחזור ה-15, נמצאת פתאום במשבר רציני. היא הפסידה בשלושה מארבעת משחקיה האחרונים בפרמייר-ליג, ולראשונה מאז דצמבר 2016 נוצחה בשני משחקי ליגה ברציפות.

 

טוטנהאם - בורנמות' 0:5

ואם ליברפול לא זכתה באליפות מאז 1990, מה תגידו על טוטנהאם? התרנגולים חגגו בפעם האחרונה ב-1961, ואולי העונה תסתיים הבצורת. כריסטיאן אריקסן (16), צמד של סון יונג-מין (23, 70), לוקאס מורה (35) והארי קיין (61) פשוט רמסו את בורנמות', קבוצת מרכז טבלה שהולכת ומאבדת עניין בליגה.

 

ווטפורד - צ'לסי 2:1

הבלוז גברו על הצרעות, עלו כאמור למקום הרביעי על חשבון ארסנל והורידו את ההפרש מסיטי לארבע נקודות בלבד. אדן הזאר העלה את הבלוז ליתרון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה (46), אבל רוברטו פריירה השווה שתי דקות לאחר מכן, עדיין לפני ההפסקה. הזאר השלים צמד בדקה ה-58 מפנדל מוצלח אחרי שהוכשל על ידי השוער בן פוסטר.

 

מנצ'סטר יונייטד - האדרספילד 1:3

החבורה של המאמן הטרי אולה גונאר סולשיאר ממשיכה להרשים, הפעם עם ניצחון באולד טראפורד. נמניה מאטיץ' בדקה ה-26 וצמד של פול פוגבה (64, 78) קבעו 0:3, מתיאס יורגנסן רק צימק בדקה ה-88.

 

בשאר משחקי המחזור: ארסנל איכזבה עם 1:1 בחוץ נגד ברייטון. פייר אמריק אובמיאנג העלה את התותחנים ליתרון אחרי שבע דקות ועלה לראשות טבלת הכובשים עם 13. יורגן לוכדיה השווה לזכות השחפים בדקה ה-35. בירם כיאל לא שותף.

 

אברטון הביסה 1:5 בחוץ את ברנלי. השער של ירי מינה, הראשון של אברטון במשחק והראשון של הבלם בקבוצה, היה ה-7,000 שלה בליגה הבכירה באנגליה – הקבוצה הראשונה בהיסטוריה שמגיעה למספר הזה. אחרי הניצחון המדהים על סיטי במחזור הקודם, קריסטל פאלאס סיימה ב-0:0 מאכזב מול קארדיף.  


פורסם לראשונה 26/12/2018 16:59

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים