שתף קטע נבחר

עפו עליהם: ניופורט מהליגה הרביעית הדיחה את לסטר

שתי סנסציות ענקיות בגביע האנגלי: 1:2 דרמטי לקבוצה הצנועה מפנדל בדקה ה-85, בדרך לסיבוב הרביעי. גם אולדהאם הדהימה את פולהאם עם 1:2 בחוץ. מנצ'סטר סיטי התעללה ברות'רהאם מהצ'מפיונשיפ עם 0:7

לסטר הודחה הערב (ראשון) מהגביע האנגלי אחרי הפסד סנסציוני לניופורט מהליגה הרביעית, ששלח את הקבוצה לסיבוב הרביעי על חשבונה, באחת משתי ההפתעות הגדולות ביותר של הסיבוב עד כה.

 

ג'מיל מאט נגח פנימה את ה-0:1 המפתיע בדקה העשירית. היתרון החזיק עד הדקה ה-82 כשראשיד ראזל ירה מחוץ לרחבה את השוויון. אחרי שלוש דקות, נגיעת יד של מארק אולברייטון ברחבה הובילה לפנדל. פדראיג אמונד לקח אחריות, שלח את הכדור פנימה ואת החברים לחגוג.

 


 

ההפתעה הגדולה השנייה של הערב הגיעה מהמשחק בין פולהאם לאולדהאם מהליגה הרביעית. החבורה מהפרמייר ליג הציגה משחק נוראי והודחה אחרי הפסד 2:1 ביתי. דניס אודוי העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-52, אבל פנדל של סאם סורידג (76) ושער דרמטי של קאלום לאנג שתי דקות לסיום העלו את הסינדרלה לסיבוב הרביעי בגביע האנגלי.

 

אנדי קינג יורד מאוכזב מהדשא (צילום: getty images)
אנדי קינג יורד מאוכזב מהדשא. הצד הרע של הסנסציה(צילום: getty images)

 

מנצ'סטר סיטי התעללה הערב (ראשון) ברות'רהאם מהצ'מפיונשיפ במסגרת הסיבוב השלישי בגביע האנגלי, כשהביסה אותה 0:7 באצטדיון האיתיחד. אבל עם כל הכבוד לסיטיזנס, התוצאה המדהימה של הערב נרשמה בלונדון, כשאולדהאם מהליגה הרביעית ניצחה בחוץ 1:2 את פולהאם מהפרמייר ליג ושלחה אותה הביתה. יותר נכון השאירה אותה בבית.

 

ראחים סטרלינג כבש את השער הראשון של מנצ'סטר סיטי כבר בדקה ה-12 וחגג ציון דרך מרשים: השער ה-100 בו הוא מעורב (כבש או בישל) במדי התכולים מאז שחתם במועדון. פיל פודן הכפיל בדקה ה-43 וסמי אז'איי הבקיע שער עצמי בתוספת הזמן של המחצית הראשונה.

 

ראחים סטרלינג חוגג (צילום: gettyimages)
סטרלינג. לא כוחות(צילום: gettyimages)

 

גבריאל ז'סוס התכבד ברביעי של המארחת (53), ריאד מאחרז בחמישי (73), ניקולאס אוטאמנדי בשישי (78) ולירוי סאנה קינח (85). קווין דה בריינה פתח לראשונה בהרכב מאז חזרתו מפציעה ואף בישל את השער הראשון לסטרלינג.

 

 

 

יתר תוצאות הסיבוב השלישי: מילוול - האל סיטי 1:2, פרסטון - דונקסטר 3:1, ק.פ.ר - לידס 1:2, שפילד יונייטד - בארנט 1:0, ווקינג - ווטפורד 2:0. ב-18:30: ניופורט - לסטר.

פורסם לראשונה 06/01/2019 18:05

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: getty images
פדראיג אמונד מניופורט
צילום: getty images
מומלצים