שתף קטע נבחר

חברתו לשעבר של רונאלדו: "הוא פסיכופת"

ג'סמין לנארד פנתה דרך ציוצים בטוויטר לצוות התביעה של קתרין מאיורגה וטענה כי יש לה מידע שעלול לסייע להם בהליכים המשפטיים נגד הפורטוגלי

כריסטיאנו רונאלדו לא הצליח לכבוש (צילום: AFP)
הולך ומסתבך. רונאלדו(צילום: AFP)

 

דווקא לאחר שבועות רבים בהם כריסטיאנו רונאלדו לא נאלץ להתמודד עם האשמות או גילויים חדשים בדבר תלונתה של קתרין מאיורגה כי אנס אותה, הסופרסטאר הפורטוגלי שוב סופג אש. הפעם ממקור בלתי צפוי - חברתו לשעבר ג'סמין לנארד.

 

בת הזוג לשעבר של הפורטוגלי פנתה באמצעות ציוצים בטוויטר לצוות התביעה של מאיורגה וטענה, תקשיבו טוב, כי יש לה מידע שעלול לסייע להם בהליכים המשפטיים נגד כוכב יובנטוס.

 

Script Embedder
"פסיכופת מזוין". אחד הציוצים של לנארד
 

זוהי ג'סמין לנארד

 

לנארד, כוכבת ריאליטי בת 33, סיפרה כי יש ברשותה מאות הודעות שמציגות את אופיו האמיתי של רונאלדו, אותו היא מגדירה "פסיכופת". היא הציפה את הרשת בשלל האשמות, כולל כמה ציטוטים קשים במיוחד: "יש לו בעיות אישיות קשות. הוא בריון ושקרן. כל חייו הם שקר אחד גדול".

 

כזכור, באפריל 2017 פורסם ב"פוטבול ליקס" כי במהלך חופשה בלאס וגאס יחד עם בן דודו ואחיו החורג, רונאלדו אנס אישה מקומית (לאחר מכן נודע כי מדובר במאיורגה).

 

"דר שפיגל" היה זה שגם חשף ב-2017 פרטים חדשים וראיות, שלטענתו מוכיחים כי פרשת האונס אכן קרתה ורונאלדו נאלץ לשלם למתלוננת סכום כספי כדי להשתיק את הפרשה. בין השאר פורסם מסמך הפשרה בין הצדדים וכן תמלול הודעות בין השחקן ועורן דינו באותו הזמן, אוסוריו דה קסטרו.

 

במסמך הפשרה שמו של רונאלדו הוחלף בשם הקוד - "טופר", אך בתחתית המסמך ובמקומות נוספים מופיע שמו של הפורטוגלי, כמו גם חתימתו. בנוסף, בתמלול ההודעות רואים כי הפורטוגלי היה מעורה בפרטים, ואף דרש לשלם למאיורגה כמה שפחות כסף.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: AFP
מומלצים