שתף קטע נבחר

ניקולס פפה שוב כבש, ליל ניצחה בקון

החלוץ המצטיין מחוף השנהב עלה לראש טבלת המבקיעים עם 13 שערים, כשכבש ובישל פעמיים ב-1:3 של קבוצתו בחוץ. רק תיקו ביתי לליון מול ריימס. ספרד: 2:4 לראיו וייקאנו על סלטה ויגו

קשה להאמין שליל תצליח להשאיר את ניקולס פפה אצלה מעבר לסוף העונה, ואולי היא תיפרד ממנו כבר בחודש הקרוב. אין ספק שכל יום שעובר תג המחיר שלו עולה, אבל ליל תשמח להחזיק בו כמה שרק תוכל.

 

לטבלת הליגה הצרפתית

 

הערב (שישי) החלוץ מחוף השנהב שוב כבש, הפעם בניצחון החוץ, 1:3 על קון, ועלה לראש טבלת המבקיעים בצרפת עם 13 שערים (בדיוק כמו קיליאן אמבאפה), כשאסור לשכוח שיש לו גם שבעה בישולים.

 

ניקולס פפה (צילום: AFP)
כל אירופה לוטשת עיניים. ניקולס פפה (משמאל)(צילום: AFP)

 

פפה הבקיע את השער הראשון (8) במשחק אחרי שקיבל כדור נהדר מתיאגו מנדס, שבר את קו הנבדל של המארחת וגילגל פנימה. הוא גם בישל את השני לרפאל לאאו (20) עם מסירת אומן בין שני שחקנים.

 

החלוץ הנפלא הוסיף בישול שני במשחק – ללואיז אראוג'ו (90+2) ועמוק בתוך תוספת הזמן קאסימיר נינגה הצליח לצמק וקבע את תוצאת הסיום.

 

הניצחון הזה מחזק את מעמדה של ליל במקום השני בטבלה, כשהפער מליון השלישית גדל לארבע נקודות אחרי תיקו ביתי של ליון (1:1) עם ריימס. פאבלו צ'באריה (34) כבש ראשון לזכות האורחת, ברטראנד טראורה (70) הצליח רק להשוות.

 

ראול דה טומאס (צילום: EPA)
הכוכב של ראיו. ראול דה טומאס(צילום: EPA)

 

בספרד, ראיו וייקאנו נכנסה לכושר נפלא פתאום ורשמה ניצחון שלישי ברצף, הפעם 2:4 משוגע על סלטה ויגו. מעבר לעובדה שראיו נצמדה לאתלטיק בילבאו ולגאנס שנמצאות עם אותו מספר נקודות מעל הקו האדום, היא גם הנחילה לסלטה הפסד שלישי רצוף וסיבכה אותה בתחתית הבוערת.

 

הכוכב הגדול של המשחק הזה הוא ראול דה טומאס, שכבש שלושער גדול (4, 37, ו-77) ונעזר באחד נוסף של בבה בתוספת הזמן כדי למחוק פיגור מוקדם. נסטור אראוג'ו (13) ומקסימיליאנו גומס (18) הבקיעו לאורחים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים