שתף קטע נבחר

אנגליה: ניצחון לליברפול בברייטון, הפסד לארסנל

פנדל של סלאח סידר לקלופ 0:1 חשוב ופער של 7 נקודות מסיטי. 11 דקות לכיאל. בבכורה שלו בליגה, סמיר נאסרי - אקס התותחנים - בישל (48) לדקלאן רייס את שער הניצחון ב-0:1 הביתי של ווסטהאם

זה הלך קשה, אולי קשה מהצפוי, אבל בסופו של יום ליברפול רשמה הערב (שבת) עוד ניצחון בפרמייר-ליג - 0:1 בחוץ על ברייטון ופתחה פער של שבע נקודות על פני מנצ'סטר סיטי, שתשחק רק ביום שני מול וולבס.

 

לטבלת הפרמייר-ליג

 

מוחמד סלאח עשה בדקה ה-50 צחוק ברחבה מפסקל גרוס, שהוסיף חטא על פשע והכשיל אותו. המצרי רק דייק מהנקודה הלבנה. בירם כיאל, אגב, נכנס כמחליף בדקה ה-79 במקום גרוס.

 

מוחמד סלאח ליברפול (צילום: AP)
סלאח חוגג את שער הניצחון היקר(צילום: AP)

 

הפעם האחרונה בה ווסטהאם ניצחה את ארסנל הייתה לפני ארבע שנים. והנה, היום נשבר הנאחס, כשהפטישים רשמו 0:1 קטן-גדול בדרבי הלונדוני, שפתח את המחזור ה-22 בפרמייר-ליג.

 

ווסטהאם הייתה טובה יותר ואת שער הניצחון כבשה שלוש דקות בתוך המחצית השנייה אחרי טעות בהגנת ארסנל. אחרי שרשם 58 דקות בגביע, סמיר נאסרי, אקס התותחנים, רשם בכורה גם בפרמייר ליג. הצרפתי ניצל הרחקה לא טובה של הגנת האורחים, מסר בנגיעה לדקלאן רייס והכישרון הצעיר של ווסטהאם הפציץ פנימה.

 

דקלאן רייס ווסטהאם (צילום: gettyimages)
נאסרי מגיע לעשות כבוד לרייס(צילום: gettyimages)

 

ההזדמנות המשמעותית הבאה הייתה שייכת לארסנל. ארון ראמזי מצא את אלכס איוובי, שבעט כדור שטוח שחלף ליד הקורה של לוקאס פביאנסקי. ארסנל נותרה במקום החמישי עם 41 נקודות.

 

צ'לסי הרביעית התקרבה עד כדי נקודה לטוטנהאם, המדורגת שלישית, אחרי 1:2 ביתי על ניוקאסל. פדרו כבש ראשון (9), קיארן קלארק איזן (40) ו-וויליאן הכריע (57).

 

וויליאן צ'לסי (צילום: רויטרס)
וויליאן אחרי שער הניצחון מול ניוקאסל(צילום: רויטרס)

 

שני שערים עצמיים - של ג'ו בראיין (20) ודניס אודוי (23) סידרו לברנלי 1:2 על פולהאם, שהוליכה מרגלי אנדרה שורלה (2). שער עצמי של קרייג קאטצ'קרט (38) העלה את קריטל פאלאס ליתרון מול ווטפורד, שהפכה בסיום ל-1:2. אותו קאטצ'קרט איזן (67) ותום קלברלי הפך (74).

 

סאות'המפטון ניצחה בחוץ 1:2 את לסטר. ג'יימס וורד (11, בפנדל) כבש, שיין לונג הכפיל (45). ווילפרד נדידי צימק (58). במשחק נוסף: קרדיף - האדרספילד 0:0.


פורסם לראשונה 12/01/2019 16:22

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים