שתף קטע נבחר

לואיס סוארס: "הגביע חשוב אבל צריך לחשוב על הצ'מפיונס"

אחרי ההפסד לסביליה, בבארסה הודו שהמפעל המשני פחות מעניין אותם העונה. ארנסטו ואלוורדה: "אנחנו עושים הרבה יותר רוטציות כי יש עוד דרך ארוכה"

בברצלונה לא לקחו קשה מדי את ההפסד 2:0 לסביליה במשחק הראשון ברבע גמר גביע המלך. השחקנים והמאמן ארנסטו ואלוורדה הודו למעשה בחצי פה שהמפעל הזה פחות חשוב העונה, והם מעדיפים להשקיע יותר בליגה ובליגת האלופות - מפעל שלא האיר פנים לבארסה בשנים האחרונות.

 

"אנחנו עושים הרבה יותר רוטציות העונה", אמר ואלוורדה אחרי המשחק, "יש עוד דרך ארוכה ואנחנו צריכים שרוב הסגל יהיה כשיר להמשך". לואיס סוארס שעלה כמחליף הוסיף: "הגביע חשוב, אבל חשוב יותר לקחת נקודות בליגה. אנחנו חייבים גם לחשוב על ליגת האלופות". ג'רארד פיקה הגן גם הוא על הרוטציה: "אם הכל יילך כמו שאנחנו רוצים, יהיו עוד הרבה משחקים העונה וצריך לקחת את זה בחשבון".

 

שחקני ברצלונה מאוכזבים (צילום: AP)
שחקני ברצלונה מאוכזבים(צילום: AP)

 

ואלוורדה התייחס לרכישתו של פרנקי דה יונג מאיאקס: "זה רכש נפלא בשבילנו ועצם ההחתמה שלו היא הישג נהדר. הוא שחקן העתיד של המועדון ואני מאחל לו הצלחה רבה".

 

קווין פרינס בואטנג, שערך הופעת בכורה בברצלונה, אמר בסיום: "התוצאה מאכזבת, אבל אני שמח לעזור לקבוצה. זה מאוד מרגש ומיוחד לשחק כאן".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים