שתף קטע נבחר

104 ימים של חסד: תיירי הנרי פוטר ממונאקו

אחרי שנכשל בתפקידו ולא הצליח להוציא את הקבוצה מהנסיכות מהמשבר, חלוץ העבר פוטר. לאונרדו ז'ארדים – אותו הנרי החליף, חוזר למועדון כדי להציל אותו מירידת ליגה

תיירי הנרי ומונאקו כבר לא. זה היה באוויר בשבוע האחרון ועכשיו זה רשמי, הערב (שישי) הודיעה מונאקו שהנרי פוטר מתפקידו 104 ימים בלבד אחרי שקיבל את ההזדמנות להוציא את הקבוצה מפתיחת העונה הנוראית.

 

לטבלת הליגה הצרפתית

 

לקבוצה מהנסיכות נמאס והם נאלצו לבצע זעזוע נוסף והחזירו לתפקיד את לא אחר מאשר לאונרדו ז'ארדים, כן כן, אותו מאמן שפוטר לפני 104 ימים והנרי הובא על חשבונו. מישהו אמר הפועל תל אביב?

 

תיירי הנרי (צילום: AFP)
כבר נגמר? תיירי הנרי לא מאמין(צילום: AFP)

 

יו"ר המועדון ואדים וסילייב, הודה להנרי על מאמציו, אבל טען: "הוא כנראה היה צריך יותר זמן כדי להטמיע את הטקטיקה שלו בקבוצה, אבל מנקודת המבט שלנו כרגע, לצערנו אין לנו את הזמן הזה. היינו חייבים לפעול ללא דיחוי".

 

הנרי עצמו פירסם פוסט נרגש ברשתות החברתיות: "לצערי הרב אני עוזב את מונאקו. למרות המאמצים והקשיים שחווינו במהלך המסע הקצר שלי עם הקבוצה, נהניתי מהזמן שלי במועדון הנהדר הזה. השאיפה שלי והתורה שלי מהיום שהגעתי תמיד היו שהמועדון במקום הראשון. אני מאמין בסגל הזה ואחרי כל ההחתמות האחרונות, אני חושב שהקבוצה יכולה להתאושש בחלק השני של העונה בדרך לרצף ניצחונות שיראה את הפוטנציאל האמיתי שלה".

 

חוזר להציל את מונאקו. ז'ארדים (צילום: EPA) (צילום: EPA)
חוזר להציל את מונאקו. ז'ארדים(צילום: EPA)

 

ז'ארדים, שכאמור חוזר לקדנציה שנייה במועדון, עמד על הקווים ב-233 משחקים בפעם הקודמת שלו במונאקו. הוא ניצח 127 מהם, סיים 51 בתיקו והפסיד 55. הוא גם חתום על הבאת האליפות למועדון מהנסיכות והגעה לחצי גמר ליגת האלופות.

 

מונאקו נמצאת במשבר קשה ומדורגת במקום ה-19 והלפני האחרון בליגה הצרפתית עם 15 נקודות, שלוש נקודות פחות מהקו האדום.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים