שתף קטע נבחר

רונאלדו: "יש לי חמישה גביעים, לכם יש אפס"

הפורטוגלי עקץ את אוהדי אתלטיקו מדריד בירידה לחדרי ההלבשה ובמיקס-זון לאחר ההפסד 2:0 בוונדה מטרופוליטנו. אלגרי לא מוכן לוותר: "אנחנו מאוכזבים, אבל יכולים להפוך את זה בגומלין

 

זה לא היה ערב שכריסטיאנו רונאלדו ירצה לתייק בזיכרון. הפורטוגלי שב אתמול (רביעי) למדריד לראשונה מאז עזב בקיץ את ריאל ליובנטוס, ולאחר 90 דקות חלשות שלו ושל הקבוצה שלו, חזר חזרה לאיטליה עם הפסד 2:0 לאתלטיקו – וסיכויים לא גבוהים להעפיל לרבע הגמר.

 

סימאונה: "בטוח שנצטרך לסבול כדי לעלות"

 

רונאלדו, שזכה עם הבלאנקוס ארבע פעמים בגביע ועוד פעם במדי מנצ'סטר יונייטד, מחזיק בהישג די מדהים, ורק פאקו חנטו האגדי, שהניף את גביע האלופות שש פעמים עם ריאל, נמצא לפניו ברשימה.

 

כריסטיאנו רונאלדו (צילום: AFP)
אמר לאוהדי אתלטיקו בדיוק מה הוא חושב. כריסטיאנו רונאלדו(צילום: AFP)

 

רונאלדו: "יש לי חמישה גביעים, לכם יש אפס"

 

זה כנראה הספיק לכריסטיאנו, שספג לא מעט שריקות מצד אוהדי הקולצ'ונרוס, שהתרגלו לשנוא אותו בתשע השנים שלו בלבן – והוא החליט להשיב לאותם אוהדים עם חתיכת עקיצה. בירידה לחדר ההלבשה סימן הפורטוגלי את המספר חמש עם ידו, זכר למספר הגביעים שלו. במיקס-זון זה לא נגמר. אחד העיתונאים שאל אותו: "אתה מאוכזב, כריסטיאנו?" והוא ענה: "ברור, אבל זה הכדורגל" ועל הדרך אמר לעיתונאים ולאוהדים שהיו מוכנים לשמוע: "יש לי חמישה גביעים, לכם (אתלטיקו) יש אפס".

 

כן, מהלך מאוד בוגר מצד האיש שכרגע הפסיד ונמצא עם רגל וחצי מחוץ למפעל שהוא הפך למגרש המשחקים הביתי שלו – אבל אסור אף פעם להספיד את רונאלדו בליגת האלופות. זה לא רק 121 השערים שכבש בצ'מפיונס, שמציבים אותו הרבה לפני כולם, אלא הווינריות האדירה שלו בשנים האחרונות, שהוציאה את ריאל לא פעם מבורות גדולים – האחרון היה בשנה שעברה עם פנדל סופר דרמטי הרבה אחרי הדקה ה-90 ברבע הגמר מול... נכון מאוד, יובנטוס.

 

בעוד שלושה שבועות (ב-12 במרץ), אתלטיקו תגיע לאליאנץ סטאדיום בטורינו, ועל פי התגובות של CR7, הוא מכין לה חתיכת קבלת פנים.

 

כריסטיאנו רונאלדו (צילום: getty images)
איכזב בגדול, אבל לא שכח לעקוץ. רונאלדו(צילום: getty images)

 

אלגרי: עדיין אפשר להפוך את התוצאה"

מאמן הגברת הזקנה מסימיליאנו אלגרי הגן על הכוכב שלו. "רונאלדו שיחק טוב. הוא יודע מה

לעשות במשחקים הללו והוא לא היה רע בכלל", טען האיטלקי.

 

ואם תשאלו אותו, שום דבר עוד לא סגור: "ברור שאנחנו מאוכזבים עכשיו, אבל אנחנו מאמינים שאפשר להפוך את התוצאה בגומלין", אמר האיטלקי. "זה לא יהיה קל, זה יהיה משחק אדיר, ואנחנו נצטרך לעשות את הפעולות שלנו הרבה יותר טוב כדי שיהיה לנו סיכוי. בכלל לא היינו קיימים במחצית השנייה כקבוצה. נלמד מהטעויות שלנו לקראת הגומלין, זה יכול לעזור לנו".

 

מסימיליאנו אלגרי (צילום: EPA)
לא מוכן לוותר. מסימיליאנו אלגרי(צילום: EPA)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: AFP
מומלצים