שתף קטע נבחר

 

אחרי המהומה בפריז: אופ"א מגבה את החלטת השופט לשרוק לפנדל

בהודעה הרשמית של הארגון נכתב בין היתר: "ידו של הבלם לא הייתה צמודה לגופו" וכן "לא מדובר במגע בלתי צפוי". כזכור, ההחלטה העלתה את מנצ'סטר יונייטד לרבע גמר הצ'מפיונס על חשבון פ.ס.ז' אחרי שער סופר דרמטי בתוספת הזמן

הרגע הדרמטי של השבוע האחרון הגיע כנראה בתוספת הזמן של המשחק בין פ.ס.ז' ומנצ'סטר יונייטד, כאשר השופט נעזר ב-VAR כדי לקבוע פנדל לזכות השדים האדומים שהעלה אותם באופן סנסציוני לרבע גמר ליגת האלופות.

 

ההחלטה של השופט, דאמיר סקומינה, גרמה למהומה גדולה והיום (שישי) אופ"א הוציאה הצהרה רשמית המסבירה את ההחלטה שהובילה את השופט לקבוע כי פרסנל קימפמבה נגע בידו ברחבה. בהודעה נכתב: "לאחר שהאירוע נבדק במספר זוויות באמצעות מערכת ה-VAR, ומכיוון שהשופט לא ראה זאת בזמן אמת, הוחלט להמליץ לו לגשת לעמדה כדי לבחון את המקרה".

 

נגיעת היד של פרסנל קימפמבה (צילום: AFP)
הרגע הדרמטי של העונה עד כה. פרסנל קימפמבה(צילום: AFP)

 

"לאחר הבחינה, השופט קבע כי המרחק שעשה הכדור עד שפגע בידו של קימפמבה היה מספיק כדי לשלול מגע בלתי צפוי עם היד. כמו כן, ידו של הבלם לא הייתה צמודה לגופו, מה שהגדיל את נפח הגוף בזמן המהלך ומנע מהכדור להמשיך לכיוון השער. ההחלטה התקבלה בהתאם לפרוטוקול מערכת ה-VAR".

 

מי שכנראה לא ממש יקבל את ההצהרה הזאת הוא ניימאר שכתב בפוסט אחרי המשחק: "זו בושה, הם שמים ארבעה אנשים שאין להם מושג בכדורגל מול מסכים כדי להיות שופטי VAR. זה לא היה צריך להיות פנדל. איך זה יכול להיות יד אם זה פגע בו כשהוא היה עם הגב למשחק, לכו תז***נו!".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
דאמיר סקומינה
צילום: רויטרס
מומלצים