שתף קטע נבחר

האוהד שהיכה את קפטן אסטון וילה נשלח ל-12 שבועות בכלא

פול מיצ'ל, אוהד ברמינגהאם שפרץ למגרש וחבט בג'ק גריליש במהלך הדרבי אתמול, הודה באשמה, נשפט בהליך מהיר ונשלח למאסר. בנוסף, הוא הורחק לעשר שנים ממגרשי הכדורגל. עורך דינו: "הוא רק רצה להלהיב את הקהל"

ככה צריך לטפל באלימות בספורט. פול מיצ'ל, אוהד ברמינגהאם שהיכה את כוכב אסטון וילה ג'ק גריליש במהלך הדרבי בין הקבוצות, נשפט היום (שני) בהליך בזק ונשלח לשלושה וחצי חודשים בכלא.

 

אוהד ברמינגהאם חבט בכוכב אסטון וילה

 

מיצ'ל התפרץ למגרש בדקה השמינית של המשחק, התנפל על גריליש מאחור וחבט בפניו באגרוף. המאבטחים ושכמה מהשחקנים במגרש השתלטו עליו מיד לאחר מכן. הוא הודה במעשה בבית המשפט. בנוסף לעונש המאסר, הוא הורחק לעשר שנים ממגרשי הכדורגל.

 

אוהד ברמינגהאם חובט בג'ק גריליש (צילום: רויטרס)
מיטשל חובט בגריליש. "רק רצה להלהיב את הקהל"(צילום: רויטרס)

 

גריליש עצמו סבל על פי הדיווחים מכאבים עזים בלסת בעקבות המכה, אבל ככל הידוע לו נגרמה לו פגיעה קשה. "אני בעיקר מרגיש בר מזל שזה נגמר רק בזה", אמר. "זה יכול היה להיגמר כל כך הרבה יותר גרוע אם היה לו נשק.

 

עורך דינו של מיצ'ל אמר לבית המשפט שהלקוח שלו "אינו יכול להסביר מה בדיוק עבר עליו אתמול בבוקר. הכוונה המטופשת המקורית שלו הייתה להתפרץ למגרש ולהלהיב את הקהל".

 

המהומה לאחר שאוהד ברמינגהאם חבט בג'ק גריליש (צילום: רויטרס)
גריליש המום, מיטשל מובל החוצה. בשלב הזה הוא עוד חייך(צילום: רויטרס)

 

מנכ"ל איגוד השחקנים באנגליה, גורדון טיילור, אמר לאחר המקרה כי לדעתו בית הדין צריך לשקול הפחתת נקודות לברמינגהאם כדי לשלוח מסר ברור לאוהדים אלימים, אך עדיין לא ידוע אם ומה יהיה עונשה של הקבוצה בעקבות האירוע.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום מסך
האוהד חובט בג'ק גריליש
צילום מסך
מומלצים