שתף קטע נבחר

אתלטיקו מדריד הופתעה בבילבאו

הקולצ'ונרוס נכנעו לבאסקים שניצחו 0:2 בבית משערים של אינאקי וויליאמס וקנאן קודרו. ברצלונה המוליכה תוכל להגדיל את הפער לעשר נקודות. גרמניה: ניצחון דרמטי לדורטמונד

 

כנראה שאתלטיקו מדריד ממש לא התאוששה מההדחה מליגת האלופות על ידי יובנטוס. הקולצ'ונרוס נכנעו הערב (שבת) בליגה 2:0 לאתלטיק בילבאו בחוץ משערים של אינאקי וויליאמס (73) וקנאן קודרו (85). הפער מריאל מדריד השלישית צומק לשתי נקודות בלבד. ברצלונה הראשונה תוכל להגדיל מחר את הפער לעשר נקודות, כשתפגוש את בטיס בחוץ (21:45).

 

לטבלת הליגה הספרדית

 

זהו המשחק שני ברציפות שהחבורה של דייגו סימאונה לא מוצאת את השער וסופגת לפחות שני שערים - בטורינו זה נגמר כזכור ב-3:0. לשם השוואה, עד למפגש נגד יובה הם לא ספגו שער במשך חמישה משחקים רצופים. 

 

שחקני בילבאו חוגגים (צילום: EPA)
שחקני בילבאו חוגגים(צילום: EPA)

דייגו סימאונה (צילום: AFP)
לדייגו סימאונה קשה לעמוד(צילום: AFP)

 

ההפסד הזה גם קטע לקבוצה רצף של ארבעה ניצחונות רצופים בליגה והחזיר לחיים את ריאל, שניצחה מוקדם יותר 0:2 את סלטה ויגו בבכורה המחודשת של זינדין זידאן על הקווים. במשחק נוסף ג'ירונה ניצחה 0:2 את לגאנס בחוץ.

 

2:3 דרמטי לדורטמונד על הרטה ברלין

מוליכת הבונדסליגה רשמה ניצחון חוץ גדול בזכות שער של מרקו רויס בדקה ה-92, לאחר שפיגרה פעמיים. סלומון קאלו העלה את הברלינאים ליתרון ארבע דקות מהפתיחה, תומאס דילייני הדני השווה עשר דקות אחרי. קאלו השלים צמד בדקה ה-35 מפנדל מדויק אבל דן-אקסל זגאדו איזן לאחר ההפסקה (47) ורויס הפך כאמור. הרטה סיימה את המשחק בתשעה שחקנים.

 

דורטמונד חוגגת (צילום: EPA)
שחקני דורטמונד בעננים(צילום: EPA)

 

זה היה השער ה-15 של רויס בליגה והוא השתווה ללוקה יוביץ' במקום השני בטבלת הכובשים. רוברט לבנדובסקי ראשון עם 17. דורטמונד מובילה בשלוש נקודות על באיירן מינכן, שפוגשת מחר (19:00) את מיינץ. יתר המשחקים: שאלקה - לייפציג 1:0, אוגסבורג - האנובר 1:3, שטוטגרט - הופנהיים 1:1, וולפסבורג - דיסלדורף 2:5.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים