שתף קטע נבחר

פוגבה ברמז עבה: "ריאל מדריד היא חלום"

קשר מנצ'סטר יונייטד שמתכונן עם נבחרת צרפת למשחק מול איסלנד (שני, 21:45) שיחרר הצהרה מפתיעה: "תמיד אמרתי - כל ילד רוצה לשחק בריאל, עכשיו כשזידאן שוב שם זה אפילו התחזק"

פול פוגבה נראה מצוין בניצחון 1:4 של נבחרת צרפת אתמול (שישי) על מולדובה, וגם סיפק בישול מבריק לאנטואן גריזמן בשער הראשון. גם במנצ'סטר יונייטד הקשר עובר עונה נפלאה, בעיקר מאז שאולה גונאר סולשיאר מונה למאמן במקום ז'וזה מוריניו. עכשיו מתברר שכל זה כנראה לא מספיק כדי לגרום לו לרצות להישאר היכן שהוא נמצא.

 

במסיבת העיתונאים לאחר הניצחון של נבחרתו הוא שיחרר הצהרה מפתיעה למדי, שעוררה שורת ספקולציות ודיווחים על עתידו במדי השדים האדומים. "לשחק בריאל מדריד זה חלום של כל ילד ושל כל שחקן כדורגל", אמר הקשר. "תמיד אמרתי את זה, ועכשיו כשזינדין זידאן חזר לשם זה נכון אפילו יותר".

 

פול פוגבה בפעולה מול מולדובה (צילום: EPA)
פוגבה בפעולה מול מולדובה. יעד חדש?(צילום: EPA)

 

בעקבות הדברים, במארקה הספרדי כבר פורסם שפוגבה מעוניין להגיע לריאל כבר הקיץ. העובדה שבעונה שמגיעה לאחר קיץ בו היה בורג מרכזי בזכייה של צרפת במונדיאל ברוסיה הוא ממשיך מספק מספרים נפלאים עם 11 שערים ו-14 בישולים ביונייטד בכל המסגרות, החזירה אותו להיות סחורה חמה.

 

על פי מארקה סוכנו מינו ראיולה כבר התבקש למצוא את הדרך לברנבאו מאולד טראפורד, שם שילמו עליו ב-2016 לא פחות מ- 114 מיליון אירו. העובדה שלוקה מודריץ' נמצא בנסיגה העונה רק מחזקת את הדיבורים על הגעת פוגבה, למרות הארכת החוזה של הקרואטי במדריד בחודש שעבר עד 2021.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים