שתף קטע נבחר

רשמית: לוקאס הרננדס חתם בבאיירן מינכן

המגן של אתלטיקו מדריד ונבחרת צרפת יעבור לאלופה הגרמנית תמורת כ-80 מיליון אירו ויחתום על חוזה לחמש שנים. צפוי להרוויח כ-13 מיליון אירו לעונה

באיירן מינכן לא חיכתה רגע אחרי ההדחה המוקדמת מליגת האלופות אחרי הפסד ביתי לליברפול כבר בשלב שמינית הגמר – והחלה לעבוד על העונה הבאה. האלופה הגרמנית הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של לוקאס הרננדס מאתלטיקו מדריד.

 

באיירן הודיעה ששילמה עבורו לא פחות מ-80 מיליון אירו והוא יחתום על חוזה לחמש שנים במהלכן צפוי להרוויח כ-13 מיליון אירו לעונה. זה יהפוך אותו לשחקן ההגנה השני הכי יקר בהיסטוריה (אחרי וירג'יל ואן דייק מליברפול) והראשון מבין המגנים.

 

לוקאס הרננדס (צילום: EPA)
יהפוך למגן היקר בהיסטוריה. לוקאס הרננדס(צילום: EPA)

 

הרננדס הפך לאחד השמות החמים בכדורגל העולמי לאחר המונדיאל האחרון בו פתח בהרכב נבחרת צרפת כמגן שמאלי וזכה איתה בגביע.

 

הרננדס בן ה-23 אמר לאחר החתימה: "זה אחד הימים החשובים ביותר בקריירה שלי. אני מגיע לאחד המועדונים הגדולים בעולם. אני גאה לקבל את ההזדמנות להילחם על כל התארים כשחקן באיירן. רוצות להודות לכולם באתלטיקו על 12 שנים נהדרות. זה מועדון שתמיד יהיה חלק ממני".

 

האבסורד הוא שבבדיקות הרפואיות שעבר הרננדס התגלה שהוא סובל מפגיעה באחת מרצועות הברך ובמועדון החדש שלו החליטו לרכוש אותו בכל זאת ולטפל בפציעה אצלם. הוא צפוי לעבור ניתוח ולהיות כשיר לפתיחת עונת 2019/20. המגן הצרפתי רשם העונה 23 הופעות בכל המסגרות במדי הקולצ'ונרוס וכבש שער אחד. כשחקן הנבחרת רשם עד כה 15 הופעות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים