שתף קטע נבחר

החגיגות של יובנטוס נדחו: הפסידה 2:1 לספאל

יובה הייתה יכולה לזכות באליפות כבר היום, אבל הפסידה לקבוצה מהתחתית והיא תלויה בתוצאה של נאפולי. מילאן ניצחה 0:1 את לאציו. דורטמונד חזרה לפסגת הליגה הגרמנית, לפחות עד למשחק של באיירן מינכן

יובנטוס הייתה יכולה לחגוג היום (שבת) אליפות שמינית ברציפות, כל מה שהיא הייתה צריכה זה להוציא תיקו מול ספאל מהתחתית, אבל היא הפסידה לה 2:1 בחוץ.

 

 

 

יובה עלתה בהרכב משני, כשרונאלדו אפילו לא הגיע למגרש. הזילזול עלה ביוקר. מויסה קן כבש ליובה (30), אבל קווין בוניפאזי (49) וסרג'יו פלוקארי (74) הפכו. לפלוקארי בן ה-37 היה זה השער הראשון בליגה. ביום רביעי יובנטוס תתמודד מול איאקס בגומלין רבע גמר ליגת האלופות, ויש לה סיבות לדאגה.

 

שחקני ספאל חוגגים (צילום: רויטרס)
שחקני ספאל חוגגים(צילום: רויטרס)

 

מחר (ראשון) נאפולי תתמודד מול קייבו ואם היא תנצח אז החגיגות של יובנטוס יידחו למחזור הבא מול פיורנטינה בבית. אולי זה מה שאוהדי הביאנקונרי מעדיפים.

 

מילאן ניצחה 0:1 את לאציו בסן סירו בזכות פנדל של פרנק קסייה בדקה ה-79 ועלתה למקום הרביעי. אטאלנטה תוכל לחזור לרביעייה הראשונה אם תנצח את אמפולי ביום שני. בישול נפלא של סטפן אל שעראווי, שהקפיץ באמנות לרחבה לעבר אדין דז'קו שגלגל לרשת בדקה ה-67, סידר לרומא 0:1 ביתי על אודינזה.


פרנק קסייה (צילום: AFP)
פרנק קסייה. מילאן במקום הרביעי, לפחות בינתיים(צילום: AFP)

 

רומא חוגגת את השער של דז'קו (צילום: AFP)
רומא חוגגת את השער של דז'קו(צילום: AFP)

 

גרמניה: דורטמונד בפסגה, לפחות זמנית

בורוסיה דורטמונד עלתה חזרה למקום הראשון בליגה הגרמנית, לפחות באופן זמני, בדכות 1:2 ביתי על מיינץ. הכישרון האנגלי ג'יידון סאנצ'ו הבקיע שני שערים מהירים בדקות ה-17 וה-24. בזכות הצמד, סאנצ'ו בן ה-19 הפך לשחקן הצעיר בתולדות הבונדסליגה שמגיע ל-11 שערים בעונה אחת. רובין קוואיסון רק צימק בדקה ה-81. מחר (א') תוכל באיירן מינכן לחזור לפסגה, אם תנצח בחוץ את דיסלדורף.

 

לטבלת הליגה הגרמנית

 

ג'יידון סאנצ'ו חוגג שער (צילום: AP)
ג'יידון סאנצ'ו. שובר שיאים(צילום: AP)

 

ר.ב לייפציג יציבה במקום השלישי בבונדסליגה אחרי 0:2 בבית על וולפסבורג. קווין קמפל כבש ראשון בדקה ה-16 וטימו ורנר הכפיל את התוצאה בנגיחה בדקה ה-28. מנשנגלבאך מהמקום החמישי ניצחה 0:1 בחוץ את האנובר האחרונה. רפאל הקפיץ לרשת בדקה ה-53.

 

פנדל מדויק של קאי האברץ בדקה ה-64 סידר ללברקוזן 0:1 בחוץ על שטוטגרט. סנטיאגו אסקסיבר משטוטגרט הורחק בכרטיס אדום בתוספת הזמן (90+1) לאחר שדחף שחקן יריב, וכמעט תקף את השופט בעקבות ההחלטה. ורדר ברמן ניצחה 1:2 את פרייבורג והיא מדורגת במקום השישי בטבלה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים