שתף קטע נבחר

רוי קין: "פול פוגבה יוצר בעיות למנצ'סטר יונייטד"

הקפטן האגדי של השדים האדומים, ביקר את הקשר הצרפתי: "לא מתאמץ מספיק. השחקנים זרקו את סולשיאר מתחת לאוטובוס"

אחרי ההפסד 2:0 למנצ'סטר סיטי בדרבי, כוכב מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה חטף ביקורת קשה מהקפטן לשעבר של הקבוצה רוי קין, ששימש כפרשן במשחק.

 

"הוא לא מתאמץ מספיק, לא נותן מספיק ספרינטים ושפת הגוף שלו רפה", אמר קין, "הוא בעיה גדולה עבור יונייטד. פוגבה אמור להיות שחקן עם ניסיון שמשמש דוגמה לאחרים, ואני לא רואה את זה קורה".

 

 

פול פוגבה (צילום: AP)
פול פוגבה. קיבל ביקורת(צילום: AP)

 

קין לא חסך ביקורת גם משאר הסגל: "הם זרקו את סולשיאר מתחת לאוטובוס, בדיוק כמו שהם עשו לז'וזה מוריניו. יש יותר מדי שחקנים בסגל שלא מתאימים למנצ'סטר יונייטד ויהיה קשה להחזיר את המועדון לטופ בצורה הזאת. העובדה שיונייטד נלחמת לסיים במקום הרביעי מראה איך הסטנדרטים ירדו".

 

סולשיאר: "סיטי הקבוצה הכי טובה באנגליה"

מאמן יונייטד, אולה גונאר סולשיאר, החמיא לסיטי אחרי המשחק: "היא הקבוצה הכי טובה באנגלי והעלתה את הסטנדרטים בפרמייר ליג. מה שפפ גווארדיולה עשה עם השחקנים זה מדהים". "אנחנו מאוכזבים אבל נתנו הכל", אמר הנורבגי, "צריך להמשיך ולהילחם עד הסוף".

 

שחקני סיטי חוגגים (צילום: גטי אימג'ס)
שחקני סיטי חוגגים. הכי טובים באנגליה?(צילום: גטי אימג'ס)

 

גווארדיולה אמר: "שיחקנו תחת המון לחץ, ידענו שיונייטד תבוא להוכיח משהו אחרי התבוסה לאברטון. שיחקנו נהדר במחצית השניייה. ליברפול רודפת אחרינו, אבל עכשיו זה בידיים שלנו. יש לנו משחק קשה מול ברנלי ואנחנו חייבים להיות במיטבנו גם שם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים