שתף קטע נבחר

איטליה: מרטנס השתווה למראדונה, נאפולי ניצחה

הבלגי כבש את שערו ה-81 במדי התכולים בסרייה A - בדיוק כמו מספר 10 האגדי. קבוצתו רשמה 0:2 בחוץ על פרוזינונה. 0:2 לטורינו על מילאן

נאפולי פתחה היום (ראשון) את משחקי הסרייה A עם ניצחון 0:2 בחוץ על פרוזינונה, במסגרת המחזור ה-34.

 

לטבלת הליגה האיטלקית

 

היה זה משחק מיוחד מאוד עבור דרייס מרטנס. הבלגי כבש בדקה ה-19 את השער הראשון - ה-81 שלו במדי התכולים בסרייה A - ובכך השתווה לדייגו מראדונה האגדי. רק שלושה שחקני נאפולי בהיסטוריה כבשו יותר שערים מהם: אטילה סלוסטרו (106), אנטוניו וויאק (102) ומארק האמשיק (100).

 

אמין יונס נאפולי (צילום: AFP)
יונס והחברים חוגגים מול פרוזינונה(צילום: AFP)

 

חמש דקות מפתיחת המחצית השנייה היה זה אמין יונס שהכפיל את התוצאה במבצע אישי נהדר. בעקבות הניצחון, נאפולי הגדילה את הפער מאינטר השלישית לשמונה נקודות כאשר נותרו ארבעה מחזורים לסיום העונה. בשבוע הבא החבורה של קרלו אנצ'לוטי כבר תוכל להבטיח רשמית את הסגנות אם תנצח בביתה את קליארי ואינטר תמעד מול אודינזה.

 

מילאן המשיכה עם חוסר היציבות שלה העונה וספגה 2:0 בטורינו. בעקבות התוצאה חלפה המנצחת על פני הרוסונרי ועלתה על חשבונה למקום החמישי. אנדראה בלוטי דייק מהנקודה הלבנה (56) ואלחנדרו ברנגואר הפגיז לחיבורים של ג'יאנלואיג'י דונארומה (69). אלסיו רומניולי הורחק בצהוב שני (82).

 

גנואה ופארמה נותרו עדיין בסכנת ירידה. גנואה סיימה ב-1:1 את משחק החוץ שלה מול ספאל. פליפה כבש ראשון (36), ג'יאנלוקה לפאדולה השווה לאורחת (56). פארמה לא הצליחה לנצח את האחרונה קייבו וסיימה גם היא ב-1:1. יוראי קוצ'קה כבש לפארמה (38), ריקרדו מגיוריני איזן (66). לאציו התאוששה מההפסד המבחף לקייבו עם 1:2 בחוץ על סמפדוריה. פליפה קייסדו כבש צמד (3 ו-19), פביו קוואליארלה הוותיק צימק (57).


פורסם לראשונה 28/04/2019 15:37

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים