שתף קטע נבחר

גווארדיולה: "סיום מדהים לעונה מדהימה"

מאמן מנצ'סטר סיטי היה מאושר לאחר הזכייה בגביע והטרבל האנגלי ההיסטורי והצביע על גיבור מפתיע: "אדרסון הציל אותנו ב-0:0". על העתיד: "רוצים תמיד להשתפר, אין היגיון בלהישאר במקום". ברנרדו סילבה: "ננסה ללכת על כל התארים שוב". מנג'ר ווטפורד גראסיה: "לפעמים צריך להפסיד כדי לנצח בעתיד"

מנצ'סטר סיטי זכתה הערב (שבת) בגביע האנגלי אחרי שדרסה בגמר 0:6 את ווטפורד, והשלימה בכך זכייה בכל התארים באנגליה העונה: גביע הליגה, האליפות, והערב הגביע, ולכך יש להוסיף את מגן הקהילה בו זכתה במשחק הפתיחה של העונה.

 

המאמן פפ גווארדיולה לא חסך במחמאות מהשחקנים שלו בסיום: "לכולם בצוות מגיעות ברכות, אבל במיוחד לשחקנים, כי הם אלו שהובילו אותנו למקום הזה. זה היה גמר יוצא מן הכלל עבורנו, אחרי עונה יוצאת מן הכלל שלנו", אמר המנג'ר.

 

הקפטן וינסנט קומפאני מניף את הגביע (צילום: Getty Images)
שחקני סיטי בטירוף בזמן ההנפה(צילום: Getty Images)

 

החגיגה של שחקני סיטי בסיום

 

פפ לא שכח את מה שקרה כשהתוצאה עדיין הייתה 0:0, ו-ווטפורד כמעט הצליחה לכבוש: "אדרסון הציל אותנו. כדי לזכות בתארים אתה צריך רגעים כאלו. לחזור מ-1:0 היה יכול להיות מאוד קשה בשבילנו". על המשך הדרך אמר גווארדיולה: "אנחנו תמיד רוצים להשתפר, אין טעם להישאר במקום".

 

ברנרדו סילבה היה נרגש בסיום: "איזו קבוצה זו. זו הרגשה נהדרת לזכות בפעם הראשונה בכל התארים באנגליה. ננוח ונחזור כדי לנסות שוב לזכות בהכל. תמיד יש מקום לשיפור".

 

 

שחקני סיטי חוגגים (צילום: EPA)
סיימו בסטייל. שחקני סיטי רוקדים לאחר הסיום(צילום: EPA)

 

היסטוריה קטנה נוספת שנרשמה הערב היא כשסיטי הפכה לקבוצת הפרמייר-ליג הראשונה אי פעם שמשיגה 50 ניצחונות בעונה אחת בכל המסגרות. ככה הם בחרו לציין את זה בטוויטר שלהם:

 

 

המנג'ר המפסיד חאבי גראסיה אמר בסיום: "כולנו עצובים, אבל ידענו לפני המשחק שנצטרך לספק יכולת מושלמת. התחלנו טוב והחמצנו, צריך לנצל כל הזדמנות מולם. אחר כך הם שלטו, ומגיעות להם כל הברכות. לפעמים צריך להפסיד כדי לנצח מתישהו בעתיד. תודה לאוהדים שדחפו אותנו כל העונה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים