שתף קטע נבחר

דיווח: "מילינקוביץ'-סאביץ' סיכם עקרונית ביובנטוס"

באיטליה מפרסמים כי הכוכב הסרבי של לאציו בדרך ליובה תמורת 90 מיליון אירו. צ'ך יחזור לתפקיד ניהולי בצ'לסי, דה חאה סירב להאריך חוזה ביונייטד

 

האם יובנטוס בדרך להחתמה ראשונה לקראת העונה הבאה? על פי דיווחים בתקשורת האיטלקית, כנראה שכן. ב"סקיי איטליה" ו"גול" פורסם כי סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ', הכוכב הסרבי של לאציו, "הגיע לסיכום עקרוני" אצל האלופה האיטלקית.

 

כעת יובה צריכה להגיע לסיכום גם עם קבוצתו. נשיא לאציו, קלאודיו לוטיטו, דרש בעבר לא פחות מ-100 מיליון אירו עבור הקשר, אך על פי הדיווחים כנראה שסכום ההעברה יפחת ל-90 מיליון. מילינקוביץ'-סאביץ' פתח את העונה בצורה קצת צולעת, אבל השתפר, זכה עם התכולים בגביע האיטלקי ונבחר לקשר המצטיין בסרייה A.

 

סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' יובנטוס (צילום: רויטרס)
מתקרב לאלופה. מילינקוביץ'-סאביץ'(צילום: רויטרס)

 

מאיטליה לאנגליה: "סקיי ספורטס" מדווח כי פטר צ'ך צפוי לחזור לצ'לסי בתפקיד המנהל הספורטיבי, ככל הנראה לאחר שיפרוש רשמית במדי ארסנל אחרי גמר הליגה האירופית (מול הבלוז) ביום רביעי הבא. הצ'כי שיחק בסטמפורד ברידג' בין 2004 ל-2015.

 

במנצ'סטר יונייטד עושים הכל כדי להשאיר את פול פוגבה באולד טראפורד. על פי פרסום ב-ESPN, ראשי המועדון הציעו לו את תפקיד הקפטן כדי שימשיך לעונה נוספת. מי שצפוי לעזוב הוא דויד דה חאה, שסירב לחוזה חדש בקבוצה ומבוקש בריאל מדריד. אולה גונאר סולשיאר מעוניין מאוד בבלם האנגלי ארון וואן-ביסאקה מקריסטל פאלאס, שתדורשת עבורו 50 מיליון ליש"ט.

 

מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי (צילום: רויטרס)
בדרך החוצה מיונייטד? דה חאה(צילום: רויטרס)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ'
צילום: AFP
מומלצים