שתף קטע נבחר

גם בבשיקטאש לא סובלים את קאריוס: "לוזר"

אחרי שהחליט להישאר שנה נוספת בשורות קבוצתו הטורקית, אוהדי בשיקטאש החליטו לרסס על הרכב של חברתו סופיה תומאלה את המילה "לוזר"

הסיוט של לוריס קאריוס מסרב לעזוב אותו. בסוף השבוע ליברפול תפגוש את טוטנהאם בגמר ליגת האלופות והפעם, בניגוד לעונה שעברה, היא רוצה לחזור לאנגליה עם הגביע.

 

כולם זוכרים מה קרה בשנה שעברה, אז השוער הגרמני של המרסיסיידרס סיפק מופע אימים וסידר לריאל מדריד ניצחון 1:3 ואת הגביע השלישי ברציפות שלהם. מאז ליברפול הספיקה להביא את אליסון ולשלוח את קאריוס לבשיקטאש בהשאלה, אבל מסתבר שגם בטורקיה החיים שלו לא קלים.

 

הכתובת על הרכב של סופיה תומאלה (צילום מתוך האינסטגרם של סופיה תומאלה)
הכתובת על הרכב של סופיה תומאלה(צילום מתוך האינסטגרם של סופיה תומאלה)

אחרי עונה ראשונה בינונית במדי האימפריה הטורקית, הגרמני בן ה-25 החליט להמשיך את תקופת ההשאלה שלו במועדון גם בשנה הבאה – ואוהדי בשיקטאש לא ממש אהבו את זה בלשון המעטה.

 

בת זוגו של קאריוס, סופיה תומאלה, העלתה לאינסטגרם תמונה של הרכב שלה עליו רוססה הכתובת "לוזר" זאת בעקבות ההצהרות האחרונות של השוער.

 

לוריס קאריוס חולף מאוכזב על פני הגביע (צילום: רויטרס)
כולם זוכרים מה קרה לפני שנה. קאריוס(צילום: רויטרס)

 

בחודש מרץ האחרון דווח שקאריוס אפילו שקל לתבוע את הקבוצה שלו בעקבות שכר שלא שולם לטענתו, כשבמקביל שורה של טעויות הובילו את המאמן שלו סנול גונש לטעון ש"משהו לא בסדר עם האנרגיות שלו, המוטיבציה והתשוקה למשחק".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום מתוך האינסטגרם של סופיה תומאלה
"לוזר"
צילום מתוך האינסטגרם של סופיה תומאלה
מומלצים