שתף קטע נבחר

הזאר: "חושב שזה היה משחק הפרידה שלי"

הבלגי שכבש צמד ב-1:4 על ארסנל בגמר הליגה האירופית נפרד מצ'לסי בדרכו לריאל מדריד: "כנראה שזה הזמן לאתגר חדש". ז'ירו שכבש מול האקסית: "חייב להם הרבה, אבל ממש רציתי לזכות בגביע הזה"

צ'לסי חגגה הלילה (רביעי) את הזכייה בליגה האירופית אחרי 1:4 מרשים על ארסנל בגמר בבאקו. אחד מגיבורי המשחק היה כמובן אדן הזאר, שחגג צמד במה שנראה כמו משחקו האחרון במדי הבלוז.

 

"אני חושב שזה היה משחק הפרידה שלי", הודה הבלגי בסיום המשחק. "קיבלתי את ההחלטה שלי לפני שבועיים ואתם תדעו אותה בימים הקרובים. עד עכשיו המטרה היחידה שלי הייתה ניצחון בגמר, אבל אולי עכשיו זה הזמן לאתגר חדש".

 

שחקני צ'לסי מניפים גביע (צילום: גטי אימג'ס)
אדן הזאר. נפרד עם גביע(צילום: גטי אימג'ס)
  

על המשחק שהתפתח: "במחצית הראשונה שתי הקבוצות היו קצת לחוצות בגלל המעמד. כשז'ירו הבקיע התחיל לילה נהדר עבורנו. שלטנו במשחק ואני שמח שזכיתי להניף את הגביע יחד עם החבר'ה".

 

אוליבייה ז'ירו שכבש את הראשון ולא חגג, דיבר על ההרגשה לשחק מול האקסית: "המועדון הזה העניק לי הזדמנות להגשים את החלום שלי ולשחק בפרמייר-ליג. אני חייב להם הרבה, אבל ממש רציתי לזכות בגביע הזה עם צ'לסי. אני בלו אמיתי".

 

שחקני צ'לסי מניפים גביע (צילום: גטי אימג'ס)
שחקני צ'לסי מניפים את הגביע(צילום: גטי אימג'ס)

 

פדרו שהבקיע את השער השני: "זאת הרגשה נהדרת לזכות בעוד תואר אירופי ולהבקיע שער בגמר. שיחקנו טוב מאוד, הנענו את הכדור כמו שצריך ובמחצית השנייה המשחק נפתח".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים