שתף קטע נבחר

לאו מסי: "לא יודע אם אשחק במונדיאל בקטאר"

הפרעוש התראיין במדינתו לקראת הקופה אמריקה: "רוצה לסיים את הקריירה אחרי שזכיתי במשהו עם הנבחרת". על העתיד: "אולי אשחק יום אחד בליגה הארגנטינאית

לאו מסי לא מתראיין יותר מדי, אבל כשזה קורה כל מילה שיוצאת לו מהפה יכולה להפוך לכותרת. הפרעוש דיבר ברשת פוקס ספורט בארגנטינה לקראת הקופה אמריקה שייצא לדרך ב-15 ביוני.

 

"אני רוצה לסיים את הקריירה שלי אחרי שזכיתי במשהו עם נבחרת ארגנטינה. ואם לא, לפחות להגיד שניסיתי הכי הרבה שיכולתי. אני לא רוצה להרגיש עם עצמי שלא עשיתי הכל כדי שזה יקרה", אמר מסי.

 

לאו מסי חוגג (צילום: עוז מועלם)
מסי. רק תואר גדול עם ארגנטינה חסר לו(צילום: עוז מועלם)

 

למרות הרצון הזה, גם הוא יודע שלא בטוח בכלל שיהיה חלק מהנבחרת בטורניר הגדול הבא שלה: "אני לא יודע אם אשחק בגביע העולם בקטאר. אלוהים יחליט אם מגיע לי או לא. עכשיו אני מרגיש נהדר מבחינה פיזית, אבל אני כבר כמעט בן 32, ולא יודע איך הקריירה שלי תמשיך. הרבה דברים יכולים לקרות, מקווה שלא יהיו לי פציעות רציניות".

 

על עתידו מבחינת קריירה בקבוצות, אמר מסי: "אולי יום אחד אשחק בליגה הארגנטינאית. החלום שלי כילד היה לשחק באצטדיון של ניואלס". ולסיכום כמובן שהמראיינים לא יכלו שלא לשאול שאלה על כריסטיאנו רונאלדו: "הוא שחקן מיוחד, חסר לכל הליגה הספרדית, וגם לי. היריבות הבריאה בין כריסטיאנו לביני היא משהו שבקושי רואים. כריסטיאנו שחקן ענק, וברור שהוא נותן לי מוטיבציה להשתפר".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים