שתף קטע נבחר

קניסארס על חוסה אנטוניו רייס: "לא מגיע לו כבוד"

זעם על שוער העבר, שכתב על הכדורגלן שנהרג בתאונת דרכים: "נהיגה במהירות מופרזת זו התנהגות מגונה, הוא לא גיבור". לאחר שספג ביקורת פירסם הבהרה

הכדורגל הספרדי המום עדיין מהידיעה על מותו בתאונת דרכים של שחקן העבר חוסה אנטוניו רייס. בינתיים הרשתות החברתיות סוערות בעקבות פוסט שנוי במחלוקת שפרסם סנטיאגו קניסארס.

 

שוער העבר של ריאל מדריד, ולנסיה ונבחרת ספרד כתב: "נהיגה במהירות מופרזת זו התנהגות מגונה, בתאונה הזו היו קרבנות נוספים מלבד הנהג. לרייס לא מגיעה מחווה כאילו היה גיבור. זה לא מפחית מהצער". הדברים נכתבו בעקבות הממצאים הראשונים שהעלתה חקירת המשטרה בזירת התאונה. על פי החשד, כדורגלן העבר של ארסנל, סביליה, ריאל ואתלטיקו מדריד נהג במהירות מופרזת.

 

  (צילום: AP)
חוסה אנטוניו רייס. ספרד עדיין המומה(צילום: AP)
סנטיאגו קניסארס (צילום: גטי אימגס)
סנטיאגו קניסארס בימיו כשוער ולנסיה(צילום: גטי אימגס)
 

לאחר שספג ביקורות הבהיר קניסארס: "אני קורא כל מיני תגובות ומכבד את כל הדעות, גם את אלו שכללו עלבונות וזלזול. אני מתכוון רק לאלו שטענו לגבי חוסר רגישות, ומצד שני מתייחס

לטעויות שאנחנו נוהגים לעשות. יכול להיות שלא הסברתי את עצמי היטב. ברור שמגיע לרייס כבוד גדול בזכות מה שתרם לכדורגל".

 

רייס גדל בסביליה. באמצע עונת 2003/4 הוא נרכש על ידי ארסנל ב-17 מיליון פאונד, ועזר לקבוצה לזכות באליפות. שנה לאחר מכן התותחנים זכו איתו בגביע האנגלי וב-2006 הגיעו עד לגמר ליגת האלופות בו הפסידו 2:1 לברצלונה.

  

ב-2006 הוא הושאל לריאל מדריד, וגם איתה זכה באליפות. בקיץ 2007 נרכש על ידי אתלטיקו מדריד ב-12 מיליון אירו, ובארבע עונותיו במועדון הניף פעמיים את גביע הליגה האירופית (2010 ו-2012). ב-2011 חזר הביתה לסביליה בה גדל וסייע לה לזכות במשך שלוש שנים ברציפות בליגה האירופית (2016-2014). בעונת 2016/17 עבר לאספניול, ואת שנותיו האחרונות בקריירה העביר בסין ובאקסטרמדורה מהליגה השנייה בספרד. לרייס היו גם 21 הופעות במדי נבחרת ספרד במהלכן הבקיעה ארבעה שערים. הוא גם הופיע עם הספרדים במונדיאל 2006.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: gettyimages
סנטיאגו קניסארס
צילום: gettyimages
מומלצים