שתף קטע נבחר

רשמית: ג'אנלואיג'י בופון עוזב את פ.ס.ז'

השוער האגדי בן ה-41 עוזב את אלופת צרפת אחרי עונה אחת בלבד ומתלבט בין פרישה וחזרה לקבוצה בה גדל, פארמה: "ההרפתקה שלי מחוץ לאיטליה הגיעה לסיום". סן ז'רמן: "ג'נטלמן על ומחוץ למגרש"

ג'אנלואיג'י בופון עוזב את פריז סן ז'רמן אחרי עונה אחת בלבד, כך הודיעה הערב (רביעי) אלופת צרפת. "ג'נטלמן על ומחוץ למגרש, מאחלים לך רק טוב בעתיד", נכתב בציוץ בעמוד הרשמי של המועדון. "לפריז סן ז'רמן היה את הכבוד שהשוער הגדול בכל הזמנים שיחק במועדון".

 

בופון בן ה-41 רשם העונה 25 הופעות בכל המסגרות, אבל סיים עם תואר אחד בלבד במדי סן ז'רמן – אליפות צרפת. בליגת האלופות פ.ס.ז' הצליחה להגיע רק לשמינית הגמר, שם הודחה בדקה ה-90 על ידי מנצ'סטר יונייטד.

 

בופון משמיט (צילום: גטי אימג'ס)
יחזור הביתה לפארמה? בופון(צילום: גטי אימג'ס)

 

"ההרפתקה שלי מחוץ לאיטליה הסתיימה", אמר בופון לאתר הרשמי של סן ז'רמן. "לפני 12 חודשים הגעתי לכאן נרגש והתקבלתי בחום וחיבה אדירה מהאוהדים. זה היה מרגש מאוד. תודה לכולכם ממעמקי ליבי".

 

השוער האגדי המשיך: "ארנסט המינגוויי כתב שיש רק שני מקומות בעולם שאנשים יכולים לחיות באושר: 'בבית ובפריז'. מהיום והלאה, זה יהיה תקף גם עבורי: פריז, במובן מסוים, תמיד תישאר הבית שלי... יאללה פריז! תודה לכם ובהצלחה בהכל".

 

הדברים של בופון מעידים שהוא טרם החליט האם לפרוש או לחזור לשחק באיטליה, כשהדיווחים האחרונים מדברים על חזרה לפארמה, בה גדל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גטי אימג'ס
ג'אנלואיג'י בופון
צילום: גטי אימג'ס
מומלצים