שתף קטע נבחר

אמבאפה הודיע: "אני נשאר בפריז סן ז'רמן"

הכוכב הצעיר פיזר את הערפל בנוגע לעתידו כשהכריז שהוא ימשיך לשחק במדי אלופת צרפת, לפחות בעונה הקרובה. ארסנל רוצה את הארי מגווייר, אבל כרגע ההצעה של מנצ'סטר יונייטד ללסטר עבור בלם נבחרת אנגליה גבוהה יותר

קיליאן אמבאפה הודיע שהוא נשאר בפריז סן ז'רמן. החלוץ הצעיר קטע את גל השמועות וההשערות בנוגע לעתידו, כשהודיע אמש (שלישי) בציוץ בטוויטר שהוא ימשיך לשחק באלופת צרפת, לפחות בעונה הקרובה. "זו פריז 2019/20", כתב לצד תמונה שלו במדי הקבוצה.

 

בחודש מאי, בטקס נבחרי העונה של הליגה הצרפתית, הכוכב בן ה-20 רמז באותו ערב שהאפשרות שיעזוב את פ.ס.ז' אחרי שתי עונות נמצאת על השולחן. "אני חושב שזה הזמן לקבל יותר אחריות. אולי בפ.ס.ז', אולי במקום אחר", אמר אמבאפה באותו ערב, אחרי שנבחר לשחקן המצטיין של העונה בצרפת. ריאל מדריד של זינדין זידאן התעניינה בו מאוד על פי הדיווחים באירופה, אבל כעת הובהר שהוא לא מתכוון לעזוב בקרוב.

 

 
בעונה האחרונה, אמבאפה ביצע עוד קפיצת מדרגה והבקיע 33 שערים ב-29 הופעות בליגה הצרפתית, ובסך הכל 39 שערים לצד 17 בישולים בכל המסגרות. כעת נותר לחכות ולראות האם גם ניימאר יישאר בפריז למרות ההתעניינות מצד ברצלונה שבודקת את האפשרות להחזיר אותו לספרד, והאם אמבאפה יקבל את המפתחות כמנהיג הראשי של הקבוצה, כמו שהוא רוצה לפי הרמזים שפיזר.
 
אמבאפה והגביע בטקס נבחרי העונה בצרפת (צילום: רויטרס)
אמבאפה בטקס נבחרי העונה. נשאר אחרי הכל(צילום: רויטרס)
 

גם ארסנל רוצה את הארי מגווייר

האם ארסנל תקדים את מנצ'סטר יונייטד ותרכוש את הארי מגווייר מלסטר? נראה שלא. על פי דיווחים שונים בממלכה, התותחנים הגישו הצעה של 50 מיליון פאונד עבור הבלם, 20 מיליון פחות ממה שיונייטד מוכנה לשלם.

 

פרנק למפארד צפוי לחתום עד סוף השבוע בצ'לסי ונראה שהוא כבר מתחיל לעבוד. רובן לופטוס-צ'יק האריך את חוזהו אצל הבלוז, יישאר בסטמפורד ברידג' עד 2024 וירוויח 150 אלף פאונד בשבוע.
 
הארי מגווייר חוגג (צילום: EPA)
הארי מגווייר במדי נבחרת אנגליה(צילום: EPA)
 
אסטון וילה אישרה כי רכשה את החלוץ הברזילאי, ווסלי, לאחר ששילמה 22 מיליון פאונד לקלאב ברוז'. ליון, לעומת זאת, הגיעה לסיכום עם סמפדוריה על הבלם הדני יואכים אנדרסן ותשלם עבורו 25 מיליון אירו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
קיליאן אמבאפה
צילום: רויטרס
מומלצים