שתף קטע נבחר

 

0:2 לברצלונה על ויסל קובה

גביע ראקוטן: הקטלאנים רשמו ניצחון על האקסים - אנדרס אינייסטה, דויד וייה וסרג'י סאמפר. קרלס פרס המחליף כבש צמד לאורחת. 45 דקות בינוניות לאנטואן גריזמן, פרנקי דה יונג הראה ניצוצות בחצי השני

ברצלונה ממשיכה בהכנות שלה לעונה הקרובה. בצהריים (שבת), עדיין בלי לאו מסי ולואיס סוארס, ניצחו הקטלאנים 0:2 ביפן את ויסלה קובה המקומית במסגרת גביע ראקוטן, הספונסרית של שתי הקבוצות.

 

בארסה פגשה את אנדרס אינייסטה, דויד וייה וסרג'י סאמפר שמשחקים בקובה כחלק משיתוף הפעולה בין המועדונים. לפני המשחק גם הבלם הבלגי תומאס ורמאלן, שסיים את דרכו בברצלונה בעונה שעברה, חתם במועדון היפני.

 

קרלס פרס חוגג (צילום: AP)
פרס ומלקום חוגגים(צילום: AP)

 

בארסה שלטה ללא עוררין במשחק, אבל לא הצליחה לתרגם זאת ליותר מדי שערים. אנטואן גריזמן שפתח בהרכב היה בינוני. במחצית החליף ארנסטו ואלוורדה את כל ההרכב. קרלס פרס שעלה כמחליף היה המצטיין עם צמד (59 ו-85). הספרדי מקווה להיות חלק מהסגל של הקבוצה העונה אחרי ששיחק בבארסה ב'. פרנקי דה יונג שעלה גם כן במחצית השנייה הראה כמה רגעים נהדרים.

 

משחקה הבא של ברצלונה יהיה נגד ארסנל ב-4 באוגוסט, לאחר מכן היא תפגוש פעמיים את נאפולי (8 ו-11 באוגוסט) לפני מחזור הפתיחה בליגה נגד אתלטיקו בילבאו ב-16 באוגוסט.

 

מהלך המשחק

דקה 4': טעות של קלמנט לנגלה סידרה לאנדרס אינייסטה אפשרות לכבוש. הקשר הנהדר בעט מ-20 מטרים, אך הכדור חמק ליד הקורה הימנית של מארק-אנדרה טר שטגן.

 

12: ריקי פוץ' בן ה-19 היה צריך לכבוש את זה לקטלאנים, אבל החמיץ משבעה מטרים מול השוער.

 

32': ברצלונה שולטת במגרש, אבל לא מצליחה בינתיים לתרגם זאת לשערים.

 

האצטדיון ביפן

 

35': בעיטה טובה של איבן ראקיטץ' מ-20 מטרים, אבל היא חלפה ליד העמוד.

 

40': התקפה יפה של קובה הגיעה לרגליו של אינייסטה. הקשר הספרדי בעט חלש וטר שטגן קלט.

 

 

57': ארנסטו ואלוורדה החליף את כל ה-11 שלו. עוסמן דמבלה שנכנס במקומו של אנטואן גריזמן הגיע להזדמנות קורצת, אבל הכדור שלו נהדף לקרן.

 

59': שער! 0:1 לברצלונה. קרלוס פרס מקבוצת המילואים של בארסה, קיבל הזדמנות וכבש בין הרגליים של השוער היפני.

 

72': אלניה ניסה להתחכם והקפיץ מעל השוער, אבל היפני עמד במקום ועצר. מהלך שחצני של הקשר.

 

אנדרס אינייסטה בפעולה (צילום: AP)
אנדרס אינייסטה בפעולה(צילום: AP)

אנטואן גריזמן בפעולה (צילום: AP)
גריזמן. לא ירצה לזכור את המשחק(צילום: AP)

 

77': עוד החמצה גדולה של האורחים. מלקום בעט פצצה מקרוב למשקוף.

 

85': שער! 0:2 לברצלונה. פרס השלים צמד אחרי שבעיטה חכמה שלו פגשה את הקורה ונכנסה פנימה.

 

הרכב ברצלונה: מארק-אנדרה טר שטגן (נטו, 46'), נלסון סמדו (סרג' רוברטו, 46'), קלמנט לנגלה (סמואל אומטיטי, 46'), רונלד אראוחו (ז'אן קלייר טובידו, 46') ג'ורדי אלבה (גוליים חיימה, 46'); סרחיו בוסקטס (קרלס אלניה, 46'), איבן ראקיטיץ' (פרנקי דה יונג, 46'), ריקי פוץ' (מלקום, 46'), ראפיניה (רמון מונצ'ו, 46'), אלכס קויאדו (קרלס פרס, 46'); אנטואן גריזמן (עוסמן דמבלה, 46').

פורסם לראשונה 27/07/2019 11:52

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים