שתף קטע נבחר

נחשפו עשרת המועמדים לתואר שחקן השנה בעולם

אל המועמדות הקבועה של מסי ורונאלדו הצטרפו הצעירים דה יונג ודה ליכט. גם ואן דייק, אמבאפה וקיין בפנים. הנבחרת ששלחה הכי הרבה מועמדים היא הולנד, הקבוצה, כצפוי - ליברפול עם שלושה. בולט בהיעדרו: ניימאר. ארבע נציגות לארה"ב בנשים

 פיפ"א פירסמה היום את רשימת עשרת המועמדים לתואר שחקן השנה בעולם, והיא כוללת כמה שמות מעניינים.

 

כצפוי, כריסטיאנו רונאלדו ולאו מסי בפנים. ליברפול שלחה שלושה נציגים, הכי הרבה מבין כל הקבוצות - מוחמד סלאח, סאדיו מאנה ווירג'יל ואן דייק, שמשתייך גם לנבחרת ששלחה את מספר השחקנים הכי גבוה - הולנד. נציגי האורנג' הנוספים הם שני הצעירים יוצאי העונה הנהדרת של איאקס - פרנקי דה יונג שעבר לברצלונה ומתיאס דה ליכט שכבר הצטרף ליובנטוס - הצעיר ביותר ברשימה.

 

מסי חוגג (צילום: AP)
מסי. מושב קבוע(צילום: AP)

רונאלדו חוגג את השוויון מול אינטר (צילום: gettyimages)
רונאלדו. רוצה עוד תואר(צילום: gettyimages)

וירג'יל ואן דייק מאושר (צילום: getty images)
ואן דייק. שלושה נציגים להולנד(צילום: getty images)

פרנקי דה יונג (צילום: Getty Images)
פרנקי דה יונג. עונה אדירה(צילום: Getty Images)

 

הפרמייר ליג היא הליגה ששלחה את מספר הנציגים הגבוה ביותר - חמישה - עם הארי קיין מטוטנהאם ואדן הזאר שכבר עזב את צ'לסי לריאל מדריד. את הרשימה משלים קיליאן אמבאפה.

 

בנשים, אלופת ארצות הברית שולטת ברשימה עם ארבע נציגות - הבולטות שביניהן הן מייגן ראפינו ואלכס מורגן שהצטיינו במונדיאל בצרפת. אדה הגרברג, הזוכה הראשונה אי פעם בתואר כדור הזהב לאישה - נמצאת ברשימה גם הפעם למרות ההיעדרות שלה מהמונדיאל כמחאה נגד ההתאחדות שלה.

 

אלכס מורגן ומייגן ראפינו (צילום: AFP)
אלכס מורגן ומייגן ראפינו ארבע נציגות לאלופת העולם(צילום: AFP)

 

הליגה האנגלית שלחה גם שלושה נתציגים לרשימת המאמנים המועמדים - כולם לא-אנגלים: פפ גווארדיולה, יורגן קלופ ומאוריסיו פוצ'טינו. גם ג'אמל בלמאדי, מאמן נבחרת אלג'יריה ואלוף אפריקה הטרי, נכנס.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
מתיאס דה ליכט
צילום: רויטרס
מומלצים