שתף קטע נבחר

בירם כיאל הושאל לצ'רלטון

קשר נבחרת ישראל עבר למועדון מליגת המשנה והגיב: "הרגשתי רצוי מהרגע הראשון". המנג'ר, קשר העבר לי בוייר: "שמח שהגיע מישהו שדומה לי". תומר חמד נשאר אצל השחפים

בירם כיאל הושאל הערב (ה') מברייטון לצ'רלטון מהצ'מפיונשיפ. כך הודיעו שתי הקבוצות. תומר חמד, שהיה אמור להצטרף לחברו מנבחרת ישראל על פי דיווח בתקשורת האנגלית, נשאר בסופו של דבר בברייטון.  

 

כיאל וחמד הגיעו לשחפים ב-2015 (הקשר בינואר של אותה שנה, החלוץ חמישה חודשים לאחר מכן) ומאז הפכו לשחקנים מרכזיים במועדון ועזרו לברייטון להעפיל לפרמייר-ליג.

 

בירם כיאל (צילום: צ'רלטון)
בירם כיאל במדים החדשים(צילום: צ'רלטון)

 

בעונה החולפת כיאל רשם 25 הופעות בכל המסגרות, הוא כבש שער אחד ובישל אחד נוסף. חמד היה מושאל לקווינס פארק ריינג'רס מהליגה השנייה וסיפק שבעה שערי ליגה ב-27 הופעות.

 

כיאל אמר לאחר החתימה: "הרגשתי רצוי כאן מהרגע הראשון שהגעתי למועדון. המטרה בכדורגל היא לנצח במשחקים. אני מבטיח לעשות כל מה שאוכל כדי להביא את הניסיון שלי, להביא את היכולת שלי, לעזור לחברים שלי לקבוצה לנצח במשחקים ולגרום לאוהדים לחייך".

 

מנג'ר צ'רלטון, לי בוייר: "זו החתמה ענקית. הוא קשר נהדר. כמו שאתם יכולים לדמיין, גם אני הייתי קשר, ואני שמח לקבל מישהו דומה לי שמגיע למועדון. הוא הולך לשדרג אותנו הרבה והוא ווינר".


פורסם לראשונה 08/08/2019 19:31

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים