שתף קטע נבחר

ואלוורדה: "גריזמן חייב לקחת על עצמו יותר"

אחרי ההפסד הראשון במחזור הפתיחה מאז 2008/09, מאמן ברצלונה דרש שיפור: "חייבים להסתדר בלי מסי". על המספרת של אדוריס: "עם איכויות כמו שלו הכל אפשרי". הצרפתי מצידו אמר: "שלטנו במשחק ושילמנו על זה". סוארס ייבדק

 

ברצלונה פתחה אתמול עונה עם הפסד לבילבאו, ועוד איזה הפסד. המספרת האדירה של אריץ אדוריס דקה לסיום המשחק קבעה 0:1 ושלחה את הקטלאנים לחדר ההלבשה מנוצחים בסיום מחזור הפתיחה לראשונה מאז עונת 2008/09, אז הפסידה באותה התוצאה לנומנסיה.

 

האלופה עלתה למשחק ללא לאו מסי הפצוע ולקראת סוף המחצית הראשונה איבדה גם את לואיס סוארס שהוחלף בעקבות פציעה בשריר התאומים. האורוגוואי ייבדק ועדיין לא ברורה חומרת הפציעה שלו. מאמן בארסה ארנסטו ואלוורדה אמר בסיום: "אנחנו חיייבים ללמוד להסתדר בלי מסי. לא כולם כמוהו וצריך למצוא דרכים להתמודד בלעדיו. הפציעה של לואיס לא עזרה".


ארנסטו ואלוורדה על הספסל (צילום: רויטרס)
ואלוורדה. "לא כולם כמו מסי"(צילום: רויטרס)
אנטואן גריזמן מאוכזב (צילום: EPA)
גריזמן מאוכזב "שילמנו מחיר על השליטה במשחק"(צילום: EPA)

 

מי שכן היה על המגרש אבל סבל ממשחק חלש היה הרכש הנוצץ אנטואן גריזמן, וגם עליו היה לוואלוורדה מה לומר: "הוא יודע לסכן את השער ולכבוש, אבל אנחנו צריכים לשלוט במשחק בשביל זה. אנחנו מצפים להרבה מכל השחקנים שלנו והוא חייב למצוא דרכים לקחת על עצמו יותר ולהיכנס יותר למשחק, גם אם הוא מתופקד באגף שמאל". המאמן התייחס למספרת המטורפת של הכוכב הוותיק של היריבה: "עם האיכויות שלו כל דבר אפשרי".

 

הצרפתי עצמו סיפק בסיום זווית מפתיעה להפסד: "היינו טובים יותר ושלטנו במשחק אבל בסופו של דבר שילמנו על זה מחיר עם השער שספגנו". ג'רארד פיקה ניסה לתת פרספקטיבה אופטימית. "אנחנו נהפוך לטובים יותר מההפסד הזה", אמר הקפטן. "עדיף שזה קורה עכשיו כשעוד אפשר להטעין את המצברים. זה ישרת אותנו בהמשך, הם ניצחו בדברים הקטנים".

 

אריץ אדוריס כובש מול ברצלונה במספרת (צילום: EPA)
המספרת המשוגעת של אדוריס(צילום: EPA)

 

כובש השער עצמו, שבגיל 38 כבר הודיע שיפרוש בסיום העונה הנוכחית, אמר לאחר המשחק: "השער הזה מוקדש למשפחה שלי ולכל מי שתומך בי". על הפרישה: "לכל דבר בחיים יש התחלה וסוף, אני שמח שאני יכול לבחור לסיים את הדרך במקום שאני אוהב להיות בו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים