שתף קטע נבחר

רונאלדו נגד ריאל? ההגרלות האפשריות

תמונת שלב הבתים של ליגת האלופות הושלמה וההגרלה תיערך מחר. CR7 יגיע לסנטיאגו ברנבאו? ואת מי יפגוש מנור סולומון?

בשעה טובה, הושלמה תמונת שלב הבתים לליגת האלופות עם עלייתן של איאקס, סלביה פראג וקלאב ברוז' מהמוקדמות . עונת 2019/2020 תתחיל ב-17 בספטמבר ותסתיים ב-30 במאי בגמר הגדול שייערך העונה באינסטנבול. הגרלת הבתים תיערך מחר (חמישי) בשעה 20:00. אלה הן העולות, מחולקת לפי דרגים:

 

דרג 1: ליברפול, צ'לסי, ברצלונה, באיירן מינכן, יובנטוס, מנצ'סטר סיטי, פ.ס.ז', זניט סנט פטרסבורג.

דרג 2: ריאל מדריד, אתלטיקו מדריד, דורטמונד, נאפולי, שחטאר דונייצק, טוטנהאם, איאקס, בנפיקה.

דרג 3: ליון, באייר לברקוזן, זלצבורג, אולימפיאקוס, קלאב ברוז', ולנסיה, אינטר, דינמו זאגרב.

דרג 4: לוקומטיב מוסקבה, גנק, גלאטסראיי, לייפציג, סלביה פראג, הכוכב האדום בלגרד, אטאלנטה, ליל.

 

רונאלדו חוגג את השוויון מול אינטר (צילום: gettyimages)
רונאלדו. יכול לפגוש את ריאל(צילום: gettyimages)

 

רגע לפני ההגרלה, החלטנו לעזור לכם לפנטז על הבתים האפשריים. מבית המוות עד הבית המשעמם ביותר שניתן לעלות על הדעת. עצם ההצבה של ריאל מדריד ואתלטיקו מדריד בדרג השני מבטיחה כמעט בוודאות מפגשים מעניינים מאוד כבר בשלב הבתים.

 

בית המוות יכול לכלול את: אלופת אירופה ליברפול, ריאל מדריד, אינטר שהתחזקה מאוד בקיץ הזה ולייפציג הגרמנית. אפשרות מעניינת נוספת היא יובנטוס, ריאל מדריד, ליון ולייפציג. כך כריסטיאנו רונאלדו יוכל לפגוש את האקסית המיתולוגית שלו כבר בשלב הבתים. ליברפול יכולה להיות מוגרלת עם דורטמונד ולספק ליורגן קלופ מפגש נוסטלגי עם הקבוצה בה פרץ לתודעה.

 

פפ גווארדיולה עלול למצוא את עצמו בבית קשה מאוד שיכול את סיטי שלו, ריאל או אתלטיקו מדריד, אינטר והכוכב האדום, שעשתה לא מעט צרות בבית המוות בעונה שעברה. ברצלונה עשויה לקבל בית מאוד דומה למה שקיבלה בעונה שעברה עם אינטר וטוטנהאם. גם באיירן מינכן ואיאקס עשויות להיפגש שוב, כמו בשנה שעברה.

 

מנור סולומון (צילום: EPA)
מנור סולומון. ברוך הבא לליגת האלופות(צילום: EPA)

 

מנור סולומון והבית האפור

מנור סולומון יקווה לקבל הגרלה אטרקטיבית כדי שיוכל להראות את היכולות של בשחטאר דונייצק בבמות הגדולות באירופה. לשמחתו זה יקרה כי הוא יימנע מזניט בדרג הראשון בשל העובדה שאין לשים קבוצות רוסיות ואוקראיניות באותו בית בשל מתיחות בין המדינות. יובנטוס, ליברפול וברצלונה מחכות. בעזרת קצת מזל עם הגרלות קלות מהדרגים הנמוכים יותר, הוא יוכל לעלות לשמינית הגמר.

 

יכולים להיות גם בתים אפורים ומשעממים מאוד: זניט, בנפיקה, קלאב ברוז' וסלאביה פראג עלולות ליצור בית שאף אחד לא ירצה לראות. ריאל ואתלטיקו ישמחו לקבל את הרוסים בדרג הראשון. בית אפרורי נוסף הוא באיירן מינכן, בנפיקה, דינמו זאגרב וסלאביה פראג. בית בו הגרמנים אמורים לטייל בקלילות לשמינית הגמר.

 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: MCT, getty images
מסי ורונאלדו
צילום: MCT, getty images
מומלצים