שתף קטע נבחר

השופט התנצל בפני ראמוס על הצהוב

בלם נבחרת ספרד חגג עם תנועת משקפיים לאחר שהבקיע ב-1:2 ברומניה. השופט חשב בתחילה שמדובר בפרובוקציה, אבל קיבל את ההסבר המקורי של הכובש וביקש סליחה

נבחרת ספרד חזרה אתמול (חמישי) מבוקרשט עם 1:2 על רומניה שהעלה את מאזנה לחמישה ניצחונות מחמישה משחקים ופער של 5 נקודות משבדיה שבמקום השני בבית 6 במוקדמות יורו 2020.

 

כובש השער הראשון לספרדים סרחיו ראמוס שוב היה מעורר במיני שערורייה. בלם הבקיע בפנדל ורץ לחגוג עם תנועת משקפיים. מי שפחות אהב את החגיגה היה השופט הגרמני, דניז אייטקין, ששלף לראמוס צהוב בגין פרובוקציה לקהל.

 

סרחיו ראמוס (צילום: רויטרס)
אופטיקה ראמוס(צילום: רויטרס)
 

 

קפטן ריאל מדריד לא אהב את ההחלטה והסביר כי לא הייתה לו שום כוונה להתגרות בקהל: "במחצית ניגשתי לשופט והסברתי לו שחגגתי ככה כמחווה לאחיין שלי. הוא החל להרכיב משקפיים, בדיוק כמוני ובסך הכל רציתי לעודד אותו ולהקדיש לו את הגול". השופט קיבל את ההסבר של ראמוס ואף התנצל בפניו על הצהוב ששלף.

 

מי שהבקיע את השער הנוסף היה פאקו אלקסאר, בעוד פלורין אנדונה צימק ופרננדו יורנטה הורחק באדום ישיר. ראמוס התייחס בסיום גם לקמפיין המוקדמות: "לנצח בחוץ זה דביר שנותן שקט נפשי, אבל עדיין לא עשינו כלום כי אנחנו רוציפ לסיים ראשונים בבית. עכשיו זה זמן לנוח ולהתכונן למשחק הבא".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים