שתף קטע נבחר

החטיא פנדל מכריע - וביתו נרגם באבנים

קפטן נבחרת סיירה לאון, אומארו בנגורה, החטיא מהנקודה הלבנה בעת שהוא וחבריו הודחו במוקדמות המונדיאל. בתגובה תקפו האוהדים את ביתו ואת צוותי הרפואה באצטדיון: "אחד הימים הכי נוראיים בחיי"

האוהדים הזועמים הפכו את החיים של קפטן נבחרת סיירה לאון לסיוט. אומארו בנגורה החטיא ביום ראשון האחרון פנדל מכריע בזמן הפציעות בעת שהוא וחבריו הודחו במוקדמות מונדיאל 2022. סיירה לאון ניצחה אמנם 0:1 בבית את ליבריה, אבל נפרדה מהטורניר בעקבות 3:2 בסיכום שני המשחקים.

 

לאחר מכן הגיעו אוהדים זועמים לביתו של בנגורה ורגמו אותו באבנים. הם גרמו נזק לדלתות ולחלונות ביתו ובנוסף פירסמו שיר הלועג להחטאה שלו.

  

אוהדי נבחרת סיירה ליאון (צילום: EPA)
אוהדי נבחרת סיירה לאון. למצולמים אין קשר לכתבה(צילום: EPA)

 

"זה היה אחד הימים הנוראים ביותר בחיי", הגיב בנגורה בראיון ל-BBC. "לא ציפיתי לעוינות כזו ואני אפילו לא יכול לצאת מהבית שלי. כקפטן עשיתי את העבודה שלי וניגשתי לבעוט. אני מאוכזב

אבל גם מבקש את סליחת האוהדים".  

 

בכלי התקשורת באפריקה דווח שגם צוותי הרפואה שנכחו במגרש הותקפו מחוץ לאצטדיון. האוהדים טענו שהם לקחו את בנגורה תחת חסותם ועזרו לו להימלט מהם. ארבעה מאנשי הצוות נפצעו.

 

שר הספורט של סיירה לאון, איברהים נילנקה, גינה את התקיפה: "אני מאוד מאוכזב. זה לא טוב בשביל הספורט. מדובר בקפטן שלנו. החוליגאניות הזו הינה חסרת תקדים אצלנו ואני חושב שצריך לנקוט באמצעים נגד זה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EPA
סיירה לאון מול ליבריה
צילום: EPA
מומלצים