שתף קטע נבחר

דיווח: ז'וזה מוריניו עשוי להחליף את זינדין זידאן

"אס" הספרדי טוען כי הנהלת הבלאנקוס לא מרוצה מהצרפתי שפתח את העונה רע, וכבר סימנה את האקס כמחליף. ב-ESPN נכתב כי זיזו איבד את חדר ההלבשה

האם זינדין זידאן יסיים את העונה בריאל מדריד? שאלה כזאת נחשבה ללא הגיונית רק לפני שנה וארבעה חודשים, כשזיזו הוביל את הבלאנקוס לזכייה שלישת ברציפות בליגת האלופות, אבל מאז דברים נראים אחרת לגמרי עבור הצרפתי וקבוצתו.

 

אחרי ה-3:0 המשפיל לפריז סן ז'רמן בליגת האלופות ופתיחת העונה הבינונית למדי בליגה הספרדית, הדיווחים על פיטוריו/עזיבתו של זידאן, והמחליפים הפוטנציאליים, כבר החלו.

 

זינדין זידאן  (צילום: EPA)
זידאן. בצרות(צילום: EPA)

זו'זה מוריניו מחייך (צילום: AFP)
מוריניו. המועמד(צילום: AFP)

 

על פי דיווח ב"אס", ז'וזה מוריניו עשוי להיות זה שיחליף את זידאן על ספסל ריאל. העיתון הספרדי טוען כי המנג'ר הפורטוגלי לא שולל את האפשרות. מוריניו ניסה להכחיש את הדברים בראיון שנתן: "זידאן הוא לא עוד מאמן, צריך לדבר עליו בכבוד. מקווה שדברים יסתדרו לו". מוריניו מכיר מצוין את הסנטיאגו ברנבאו. למי ששכח הוא אימן את הקבוצה בין השנים 2013-2010, זכה איתה באליפות, גביע המלך ובסופר קאפ המקומי, אבל נכשל איתה בליגת האלופות.

 

ב-ESPN דיווחו גם על מצבו של זידאן בריאל, וטענו כי הוא איבד את חדר ההלבשה. "זה לא אותו זידאן", צוטט שחקן בידיעה. מועמדים נוספים להחליף את זידאן בריאל הם מסימיליאנו אלגרי, שכרגע מחוסר עבודה אחרי שעזב בקיץ את יובנטוס, וכוכב העבר של ריאל, ראול, שמכהן כיום כמאמן קבוצת הבת של המועדון, ריאל מדרדי קסטיליה, שמשחקת בליגה השלישית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים